Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Samo Rebrendiranje Srbina Spasava

    Srbija je zemlja prinčeva, zemlja zabavnih, pametnih hedonista i Novaka Đokovića, zemlja krsne slave i tradicije i odlične rakije. Te stvari mogu da rebrendiraju Srbiju, samo ih svetu treba predstaviti na pravi način, putem interneta, tvrdi jedan od vodećih svetskih predavača na temu brendiranja Filip Mihailović.

    Obezbeđivanje slobodnog pristupa internetu u svim gradovima Srbije jedan je od preduslova za početak rebrendiranja Srbije, jer će tako ljudi moći da komuniciraju sa svetom i da pokažu kako se živi u Srbiji, smatra Mihailović.

    Na taj način ljudi mogu da pokrenu poslove preko interneta, da komuniciraju, koriste Youtube, povežu se sa svetom. Treba im omogućiti da dele informacije i mišljenja o pozitivnim stvarima, proizvodima, rekao je Mihailović u intervjuu Tanjugu.

    Ovaj vodeći svetski stručnjak u oblasti izgradnje brenda trenutno radi na jednom od, kako kaže, sjajnih proizvoda koje Srbija treba da upotrebi za promenu imidža u svetu.

    Trenutno radim na brendiranju fantastične rakije koja se pravi u Vojvodini, a tu su i voće, hrana, poljoprivreda. Srbija ima stvarno sjajne stvari, i sve je u načinu na koji ih predstavljamo, objašnjava Mihailović.

    On smatra da je jedna od jedinstvenih stvari koju Srbija ima je slava. To je, recimo, jedan od aduta kojima Srbija može da privuče strane turiste. Imamo puno tradicionalnog što možemo da predstavimo, a tu su i naša muzika i kultura.

    Mihailović ističe da Srbija može da se pohvali sa puno pozitivnih stvari kada je u pitanju brending, ali kada je u pitanju rebrendiranje Srbije tu se pre svega misli na vladu i na mentalitet ljudi.

    Postoje pozitivne stvari, poput Novaka Ðokovića, Egzita i sabora u Guči, ali bilo je i puno negativnih vesti, a one putuju brže od dobrih, kaže Mihailović uz ocenu da nasilje protiv gej populacije kreira ružnu sliku o Srbiji…

    Srbi su zabavni, pametni ljudi, hedonisti, i svi koji ih jednom upoznaju odmah ih zavole, ali potrebno nam je više kontakata i povezivanje sa ostatkom sveta, otvaranje ka njemu. Moramo da šaljemo dobre vesti u svet, i to je obaveza svakog pojedinca u zemlji, naglašava Mihailović.

    Po njegovom mišljenju, mediji imaju ključnu ulogu u rebrendiranju Srbije, ali to ne sme biti čista propaganda. Ono što se plasira putem medija, mora biti ono što ljudi zaista rade, ali predstavljeno na interesantan način.

    Razmislite samo o uticaju koji je kraljevska porodica imala u Britaniji. Srbija takođe ima dosta mladih, lepih i neoženjenih prinčeva, ali ih ne "koristi" na pravi način. Devojke u istočnim zemljama sanjaju o tome da postanu princeze. Dođite u Srbiju ako hoćete da se zabavljate sa princem – to bi bila sjajna promocija, kaže Mihailović.

    On smatra da bi Srbija trebalo da iskoristi ljude u dijaspori koji imaju jake veze sa Zapadom, pogotovo što i oni žele da budu angažovani.

    Dakle, ima puno zabavnih stvari koje možemo da uradimo na polju rebrendiranja Srbije, a za koje nije potreban novac, zaključio je Mihailović.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE