Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    6 načina da odmah poboljšate pisanje

    Recimo da imate dobre ideje, imate predloge ali ne znate kako to da sročite u smislenu celinu koja će zainteresovati čitaoce. Nije bitno da li želite da napišete mejl, blog, ili knjigu, bitno je da ono što napišete bude iz dana u dan sve bolje. Sadržaj treba da prenese vaše ideje na zanimljiv i ubedljiv način.

    Kako i gde početi? Sajt Inc.com nudi šest načina na koji možete da iskoristite tehnologiju i inspirišete se za svež sadržaj.

    1. Hemingway APP
    Profesori sun as lagali, ne moramo da pišemo kao intelektualci. Da bismo komunicirali sa mnogima, treba da pišemo kao srednjoškolac. Ova aplikacija može da pomogne da jasno artikulišete misli. Pomaže da ideje budu sažete a reči lako svarljive. Jednostavnost je bolja i upečatljivija. Koristite “Hemingway APP”.

    2. Co-Schedule Headline Analyzer
    Ovaj sajt analizira reči (naslove) na engleskom jeziku, ali sigurno imate toliko znanja da prevedete naslov. To je algoritam koji računa balans reči, čak i emotivnu notu, i na taj način može da vam pomogne da kreirate bolje naslove.

    3. Psychology Today
    Mnogi novinari, pisci, blogeri, ali i ljudi van ovih profesija, često posećuju stranicu “Psychology Today” jer su njeni autori poznavaoci ljudske duše (najčešće psiholozi), ali i kreatori privlačnih naslova, intrigantnih, svakodnevnih tema objašnjenih na jednostavan i zanimljiv način, a potkrepljeni najnovijim istraživanjima.

    4. TED
    Različite teme i ideje objašnjene na uzbudljiv način. Prava riznica inspiracije. Ovi govori su sjajni baš zato što su sjajno osmišljeni i napisani.

    5. Google Trends
    O čemu ljudi žele da čitaju? “Google Trends” zna, a možete i vi da saznate, i povežete teme koje vam odgovaraju sa sadržajem koji kreirate.

    6. A cup of Jo
    Američka blogerka bavi se svakodnevnim temama – od roditeljstva do mode na veoma zanimljiv i privlačan način – Naslovi su jednostavni, a takođe i pisanje. Ona pronalazi pravu meru između ličnog i profesionalnog, kao i “marketinškog”.

    [preporucene_vesti ids=“111176″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE