Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sedam saveta kako uspešno voditi fan stranicu na Facebooku

    Piše: Milorad Ničić, autor stranice Knjige

    Prisutnost kompanije na Facebooku je nešto što klijenti očekuju kao normalnu stvar. Baš kao i mogućnost da dodatne informacije o proizvodu pronađu na veb sajtu proizvođača. Postanu li članovi Facebook stranice, klijenti dobijaju priliku da budu pravovremeno obavešteni o novostima vezane za omiljene robne marke, omiljeni fudbalski klub ili muzički bend.

    Međutim, da bi stranica ostvarila zadovoljavajuće rezultate u promociji određenog proizvoda, neophnodno je neprestano raditi na povećanju broja članova stranice i unapređenju odnosa sa njima. Baš kao što je i sam posao neophodno neprestano unapređivati. Ovde ćemo opisati osnovne korake koji će obezbediti pravilan razvoj stranice.

    1. Ako još uvek nemate napravljenu Facebook stranicu, dobro razmislite o njenom nazivu pre nego što je napravite. Naknadne izmene naziva stranice nisu moguće.

    2. Obrađujte teme koje su zanimljive vašim klijentima. Postavljajte članke, savete i ideje vezane za delatnost vašeg preduzeća, ali i malo "šire" od toga. Originalni sadržaj je ono što će ih vezati za vas!

    3. Ponudite rešenja za poznate i česte probleme. Sigurno je da postoje problemi sa kojima se vaši klijenti susreću – sigurno je da bar deo njih možete rešiti. Rešavanjem problema osvojićete poverenje postojećih klijenata i vrlo lako ostvariti saradnju sa novim klijentima.

    4. Nemojte da plaćate "lajkove" raznim ponuđačima sa Bliskog Istoka. Puno je takvih ponuda, ali ih treba izbegavati! Pored toga što nije u skladu sa Facebook pravilima, činjenica je i da se vaša stranica neće rangirati za vama odgovarajuće geografsko područje – već upravo za područja odakle su došli ti lajkovi. A u tome nećete naći veliku korist!

    5. Pratite statistiku i reakcije članova na različite objave – komentare, lajkove i podele. Uočićete šta im je više a šta manje zanimljivo. Dobijanjem tih dragocenih povratnih informacija bićete u mogućnosti da neprestano usklađujete sadržaj sa njihovim interesovanjima.

    6. Povremeno zatražite od njih da predlože neku temu za diskusiju. Možete se iznenaditi kada vidite šta ih sve zanima i o čemu žele da diskutuju.

    7. Na kraju, ali ne i najmanje bitno, upotpunite objave na stranici multimedijalnim sadržajima. Jedna slika vredi hiljadu reči, video još i više. Multimedijalni sadržaji su uočljiviji i zanimljiviji ljudima.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE