Šta treba vašoj kancelariji u kući i to ODMAH?
Za razliku od rada u kompaniji, rad od kuće omogućava da kancelariju organizujete kako VAMA odgovara i nema brige da li će se to nekom od kolega dopasti. Imate stvar u svojim rukama.
Organizovati radni prostor u životnom prostoru nije mali zadatak. Ako radite od kuće, ovih nekoliko trikova će pomoći da budete inspirisani za posao, ali i da se osećate opušteno. Kao kod kuće.
Organizujte se sa stilom. Koristite zidove da skladištite sve potrebne papire i fascikle i dobro je da vam budu nadohvat ruke. Dizajnirani registratori i kutije u bojama, osvežiće radno okruženje.
Ne propustite da uselite bar malo zelenog života. Oplemenićete okruženje i vazduh će biti čistiji.
Udobnostna prvom mestu. Pre svega nabavite sebi udobnu stolicu. To je osnovno. I neka bude drugačija i posebna. Može da bude ukras za sebe.
Kutije, kutijice, držači, spajalice, olovke– sve će vam to trebati. Ali, sada imate priliku da razbijete monotoniju dosadnog poslovnog stila i poigrate se sa bojama i oblicima.
Sa bojama ne možete pogrešiti. Ima li šta lepše od toga da vam svaki radni dan počne zadovoljstvom jer radite u kancelariji koja je kreativna, u bojama i to po vašoj želji?
Foto: myturnstone.com