Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Čudno partnerstvo Etihada i Srbije

    Beogradski prazan aerodrom i šarm bivše socijalističe zemlje… to je česta slika zbog koje čudi investicija Etihada u Srbiju, navodi Deutsche Welle.

    Međunarodni stručnjaci za vazdušni saobraćaj pomalo su iznenađeni osnivanjem kompanije Air Serbia i pokušavaju da shvate kakav je interes tako velike firme kao što je Etihad u tom poslu

    "Ja tu investiciju nikako ne mogu da shvatim , to ni strateški nema nikakvog smisla jer Etihad ima udela u gigantu kao što je Air Berlin, sarađuje sa Air France, ali jedna ovakva kompanija sa ovakvim tržištem to je zaista teško shvatiti", kaže stručnjak Heinrich Grossbongardt.

    U celoj Evropi, pa i u Berlinu, stručnjaci se čude ulasku arapskog Etihada u posao sa Srbijom. Nije im jasan plan Etihada iz Ujedinjenih Arapskih Emirata da od Beograda naprave vazdušnu raskrsnicu.

    "Da li Srbija mora da ima svoju aviokompaniju? Ne znam. Ima toliko aviokompanija koje već imaju dobro razvijenu mrežu“, kaže jedan putnik iz Nemačke na beogradskom aerodromu.

    Osim reklamnog spota, do sada nije bilo nikakvih znakova promene. Sada međutim, avionske karte mogu da se rezervišu, piše Deutsche Welle.

    "Nadamo se biće bolje kada oni dođu i pospeše ovaj lopovluk koji je ovde bio ",kaže jedan putnik.

    Možda objašnjenje leži negde drugo. Od kraja jula ne stiže nikakav novac, kreditna sposobnost je na najmanjem mogućem nivou, Arapi su spremni da daju dve i po milijarde evra kredita a za uzvrat dobijaju 49 osto Air Serbia a da dugove Jata pokriva Srbija.

    U svakom slučaju sa aerdroma u Beogradu uskoro će poleteti Air Serbia, a JAT odlazi u istoriju, zaključuje Deutsche Welle.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE