Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Definitivno bilo problema u čitanju struje

    Formirana komisija, koju čine predstavnici Ministarstva energetike, Agencije za energetiku i udruženja potrošača, proverava ispravnost decembarskih računa za struju i ispituje pritužbe na kvalitet gasa, kaže resorna ministarka Zorana Mihajlović.

    Ona je nakon sastanka sa predsednikom Nacionalnog udruženja potrošača Goranom Papovićem, Tanjugu rekla da, osim problema sa računima za struju, postoje indicije i da je bilo problema u kvalitetu gasa.

    "Ne bih volela da se uspostavi da je gas lošeg kvaliteta, jer to automatski znači da javno preduzeće nije vodilo računa o krajnjem kupcu", istakla je ministarka i dodala da se vrlo brzo očekuju rezultati rada te komisije.

    EPS mora da odreaguje, jer je definitivno bilo problema u čitanju struje i da je to danas svima jasno. "To ne sme više da se ponovi. Javna preduzeća moraju da shvate da rade u službi građana, a ne u službi svojih fotelja", rekla je Mihajlović.

    Ona je ocenila i da ministarstvo ima dobru saradnju sa udruženjem potrošača i najavila da će ubrzo biti napravljen memorandum o strateškoj saradnji udruženja i Ministarstva energetike, nakon čega će zajedno raditi na zaštiti potrošača.

    Predsednik NOPS tvrdi da je potrebno imati argumente, ukoliko neko osporava da je bilo greške u očitavanju struje i u kvalitetu gasa, uz ocenu da će za potrošače biti od koristi buduća saradnja sa Ministarstvom energetike, kroz nezavisnu komisiju i memorandum o saradnji.

    "Ne može neko gubitke da nadomesti time što će davati neosnovane račune i loš kvalitet gasa", rekao je Papović koji očekuje da će prava potrošača ubuduće biti više zaštićena i najavio da uskoro u skupštinsku proceduru treba da uđe i novi zakon o zašiti potrošača.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE