Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Alarmantno: Radnici GSP sami kupuju delove za vozila?

    Stanje u GSP Beograd je veoma loše, o najavljenim merama čelnika predstonice, zaposleni nisu upoznati, ne zna se ni koće ga voditi, kao ni šta će biti sa ogromnim dugom, kao ni viškom od 400 do 800 zaposlenih.

    Sa najavljenim interventnim merama u cilju postavljanja GSP na noge, u preduzeću niko nije upoznat. V.d. direktora Dragomir Spasić je na odmoru, sindikalci su kao i obično neobavešteni, pa se za sada samo među radnicima šuška i o promenama na čelu firme, pišu Novosti.

    Prema nezvaničnim informacijama, v. d. direktora će se sa odmora vratiti u GSP, ali u savetničku fotelju, kao i njegovi prethodnici.

    Mesto prvog čoveka najvećeg gradskog prevoznika već je ponuđeno nekadašnjem direktoru Slavenu Tici, ali je on to navodno odbio, pa mu je "rezervisano" mesto predsednika Nadzornog odbora.

    Spekuliše se da će se posle dužeg vremena upravljačka palica GSP naći u rukama stručnog čoveka iz firme, za šta su se zalagali i sindikalci. Pominje se ime Željka Milkovića, svojevremeno bliskog Ticinog saradnika i direktora tramvajskog pogona.

    Činjenica je da je stanje u GSP loše i da majstori nemaju čime da rade, kažu zaposleni u GSP. Dotle je došlo da radnici u garažama skupljaju novac i iz svog džepa plaćaju kako bi kupili neki manji deo, šrafove i slično, da bi mogli da poprave kvar na vozilu.

    Rukovodstvo je zbog toga bilo na razgovoru sa gradskim čelnicima, međutim, konkretne mere koje će biti primenjene niko nije pominjao. Živimo i radimo u neizvesnosti. Firma grca u dugovima, nema ni alata ni materijala, a za godinu i nešto dana kroz kabinet generalnog prodefilovala su četiri direktora.

    Pročitajte i>>>Duže radno vreme u GSP: Za volanom tempirane bombe

    Dug GSP prelazi četiri milijarde dinara, a u njega ulazi 1,9 milijardi dugovanja prema državi, jer 2010. nisu plaćeni porezi i doprinosi radnicima, pa 1,7 milijardi dinara prema bankama, kao i dugovi starim dobavljačima, za isplate nagrada radnicima, socijalna davanja i drugo.

    Pod "interventnim merama" koje je spominjao sekretar Privremenog organa Goran Vesić, radnici podrazumevaju i otkaze. U najvećem gradskom prevozniku višak je, navodno, od 400 do 800 zaposlenih.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE