Kinezi grade `fruškogorski koridor`?
Izgradnja „fruškogorskog koridora“ u dužini od oko 30 kilometara mogla bi da počne krajem naredne godine, a kao mogući investitori pominju se Kinezi.
Kako sada stvari stoje, najverovatnije, ovaj putni pravac gradiće se koncesijom, najavili su ministar za regionalni razvoj Igor Mirović i pokrajinski sekretar za međuregionalnu saradnju Branislav Bugarski.
Prema procenama, vrednost posla meri se sa 150 miliona evra, ali precizniji proračun biće poznat do kraja ove godine ili u prvoj polovini sledeće. Do tada bi, naime, trebalo da bude završena projektna dokumentacija.
U narednih 10 dana biće raspisana javna nabavka za izradu projektne dokumentacije, naveo je Mirović posle sastanka zajedničke radne grupe Ministarstva i pokrajinske vlade.
Dogovorili smo se da se trasa produži, tako da će se ovaj autoput raditi od Žeželjevog mosta u Novom Sadu do naplatne rampe „Ruma“, uključujući i obilaznicu oko Petrovaradina i naravno najduži tunel u zemlji kroz Frušku goru u dužini od oko tri kilometra.
Izradu projektne dokumentacije sa po 200 miliona dinara finansiraju Ministarstvo za regionalni razvoj i pokrajinska vlada.
U kontaktu smo sa kineskim investitorima, koji su veoma zainteresovani za ovaj posao. Ipak, mi smo se fokusirali na to da prvo obezbedimo neophodnu projektnu dokumentaciju, kaže Mirović.