Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Coca-Cola kup za školarce

    Dečaci i devojčice iz 18 osnovnih škola širom Srbije učestvovali su u finalnom turniru Coca-Cola kupa – državnog školskog prvenstva u malom fudbalu. Coca-Cola i Savez za školski sport Srbije organizovali su ovu manifestaciju pod pokroviteljstvom Ministarstva omladine i sporta kako bi istakli značaj bavljenja fizičkom aktivnošću dece školskog uzrasta. Samo ove godine, kroz sedam turnira širom Srbije više od 30 hiljada osnovaca iz više od 1.300 osnovnih škola učestvovalo je u ovom projektu.

    Finalni turnir Coca-Cola kupa-državnog školskog prvenstva održan je na fudbalskim terenima koje je ustupilo JP Ada Ciganlija gde su se u polufinalnim i finalnim utakmicama u malom fudbalu u posebnim kategorijama takmičili i dečaci i devojčice. Akciji se priključio i adidas koji sa Coca-Colom sarađuje na sličnim projektima u 60 zemalja sveta. Svim ekipama učesnicama adidas je poklonio dve replike čuvene Brazuke – zvanične lopte FIFA Svetskog prvenstva 2014 u Brazilu, dok su pobedničke ekipe dobile komplet adidas dresova.

    „Kretanje je jedna od najvažnijih mera koje kao pojedinci možemo preduzeti za poboljšanje svog zdravlja, a pritom nas čini i srećnijima. Zato je Coca-Cola sistem pojačao svoje napore u 2014. godini, da inspiriše i motiviše ljude da se kreću – više i češće. Coca-Cola sistem u Srbiji je do danas, tokom 2014. godine pokrenuo već više od 60.000 ljudi, kroz programe kao što su saradnja sa Državnim školskim prvenstvom u fudbalu, podršku “Trci Zadovoljstva” Beogradskog Maratona, programu “Šta treniraš”, podstičući mlade ali i sve generacije da se pokrenu i uživaju u fizičkoj aktivnosti, bilo da je reč o trčanju, fudbalu, ili jednim od preko 50 sportova do sada predstavljenih širom Srbije kroz višegodišnje programe koji se sprovode u saradnji sa Ministarstvom omladine i sporta, Sportskim Savezom Srbije, Olimpijskim Komitetom, Savezom za školski sport Srbije i Zavodom za sport i medicinu sporta Republike Srbije. U godini kada će milioni ljudi širom sveta uživati gledajući Svetsko prvenstvo u fudbalu u Brazilu, posebno nam je zadovoljstvo što je više od 30.000 mladih širom zemlje uzelo učešće u Coca-Cola Kupu, a mi ćemo se potruditi da ih i ubuduće inspirišemo da ostanu aktivni“, rekla je Milica Stefanović, predstavnica Coca-Cola Sistema.

    Coca-Cola kup realizuje se od 2012. godine sa ciljem da se što veći broj dece školskog uzrasta podstakne na sport i rekreaciju. Pored dečaka, projekat uključuje i učešće 50 odsto devojčica kako bi ih zainteresovali i podstakli da kroz druženje saznaju nešto novo o ovom sportu. Organizovanjem ove i mnogih drugih dugoročnih inicijativa, Coca-Cola je bliža cilju da do 2020. godine u okviru svog Coca-Cola pokreta za radost pokrene više od 100.000 ljudi da se aktivno bave sportom, da se raduju i uživaju u pokretu.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE