Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Delta gubi Nike?

    Sportski brend Nike od 1. janura naredne godine neće više biti pod kapom Delta Sporta, već kompanije Sport Time.

    Iz brojnih oglasa za posao koji su osvanuli ovih dana na internetu, može se zaključiti da će glavni zastupnik brenda Nike u Srbiji od 2015. godine biti kompanija Sport Time, prenosi portal eKapija.

    Prema podacima Agencije za privredne registre, kompanija Sport Time, iako u međuvremenu nije pokazivala značajnije poslovne aktivnosti, osnovana je još 2004. godine. Njeni vlasnici su Borislav i Dragan Stanojlović, sa udelom od po 50 odsto.

    Firma trenutno nema nijednog zaposlenog, a sudeći prema oglasima objavljenim na Infostudu potrebni su im marketing i brend menadžeri, komercijaliste, IT menadžeri, menadžeri prodaje, zatim menadžeri maloprodajnih objekata, ali i generalni direktor, prenosi portal.

    Zanimljivo da je Borislav Stanojlović inače i vlasnik lanca sportskih radnji Sport Vision.

    Kompanija Delta sport, deo holdinga Miroslava Miškovića, saopštila je sredinom prošle godine da će se fokusirati na ključni biznis, odnosno na poslovanje sa najvećim partnerom, kompanijom Nike i da će u narednom periodu sve raspoložive kapacitete usmeriti ka tom strateškom partneru.

    Tada je iz Delta holdinga saopšteno i da je u prethodnih 12 godina Delta Sport prodao više od 20 miliona Nike artikala, a da je učešće tog brenda na tržištu Srbije čak 44 odsto.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE