Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li je ovo italijanski Mark Zuckerberg?

    Možda niste čuli za njega, ali 22-godišnji Matteo Achilli brzo podiže prašinu na evropskoj tehnološkoj sceni.

    U septembru, zajedno sa polaganjem ispita iz oblasti prava, tehnologije i finansija, Achilli će proširiti svoj posao i globalno.

    Na ideju da osnuje kompaniju došao je pre svega tri godine, na završnoj godini srednje škole, a danas pregovara o partnerstvu sa kompanijama kao što su Google i Microsoft, i klijentima poput Vodafonea, Generalia, Bulgari i Ericsson.

    Achilli je pokrenuo društvenu mrežu Egomnia,koja je usmerena na spajanje poslodavaca sa kandidatima koji najbolje odgovaraju traženim profilima.

    „Dobili smo listu rangiranih univerziteta za koje smo aplicirali i odatl ideja za pokretanje posla. Zašto kompanije ne bi dobile rang liste osoba koje traže posao i to na osnovu toga koliko su pogodni za kompaniju“, objašnjava Achilli.

    Jednostavna ideja zahtevala je dug put do implementacije, s obzirom da ovaj tada školarac, nije imao pristup novcu koji je bio neophodan za pokretanje posla.

    „U Italiji ne postoji sistem poput inkubatora ili preduzetničkog kapitala, tako da sam počeo sam.“ Profesionalci su mu tražili oko 100.000 evra za izradu algoritma njegove društvene mreže. Kako nije imao tu sumu novca, obratio se studentima, a novac za njihov honorar Achilli je dobio od svog oca koji je prvi uložio u posao mladog Italijana.

    Univerzitet Bocconi u Milanu poseduje jednu od najprestižnijih poslovnih škola u Evropi, a na prvoj godini studija Matteo je dobio i prvu podršku za Egomniu, nakon pisanja jednog od kolega sa studija koje su preneli gotovi svi nacionalni sajtovi.

    Kada je sajt lansiran u februaru 2012. godine, do kraja prvog dana prijavilo se oko 1.000 studenata i 20 kompanija.

    Veliki zaokret došao je nakon što se Achilli pojavio na naslovnoj strani uticajnog italijanskog magazina Panorama koji ga je nazvao ’italijanski Zuckerberg’. ubrzo mnoge kompanije želele su da saznaju više o njemu i šta je to u čemu on može da im pomogne, a pod svoje okrilje uzeo ga je i Microsoft.

    Dve godine kasnije Egomnia beleži više od 250.000 članova i 700 kompanija koje korite usluge ove mreže.

    Ako je Achilli isprva smatra svoje godine kao kamen spoticanja u poslovanju, promenio je mišljenje.

    „Sada pištemo istoriju interneta. Pravi eksperti su mladi ljudi, ljudi čija kosa nije seda“, priča Achilli i dodaje da je vremenom shvatio da njegova mladost predstavlja uspeh.

    Za nekoliko meseci otvoriće i prve kancelarije van Italije i to u Sao Paulu u Brazilu. Sajt će biti dostupan  na engleskom i portugalskom, a kompanije će moći da se pretplate i na neke premiu servise.

     

     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE