Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    RTS će od subote imati novi dizajn

    Radio-televizija Srbije emitovaće od 23. avgusta, povodom 56. godišnjice, nove najavne spotove modernog dizajna inspirisane tradicijom i kulturnom baštinom.

    Kreativni direktor Boris Miljković rekao je na konferenciji za novinare da se novi vizuelni identitet RTS-a oslanja na nacionalni kostim, kao simbol nacionalnog identiteta i likovnog dizajna ovog prostora.

    "Biće emitovan paket kratkih filmova sa porukom i informacijom o programu, koji sadrži obilje likovnosti karakteristične za jedan mali narod. To veliko u malom narodu, čini to likovno bogatstvo", rekao je Miljković.

    U jesenjoj sezoni, RTS će emitovati program sa sloganom "Dobro došli kući".

    Nekadašnja Televizija Beograd emituje program od 1958. godine, a prvi amblem bio je likovno rešenje akademskog slikara Đorđa Milanovića, dok je špicu prvog Dnevnika i natpis TV Dnevnik izradio Andrija Žic.

    Vizuelni identitet promenjen je 1979. godine (autor Nenad Čonkić), 1992. godine (Milan-Peca Nikolić) i 2010. godine (Boris Miljković).

    Foto: www.rts.rs

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE