Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    INTERVJU Brent Sadler: Potpuno drugačiji od drugih

    Pred kamerama je bio u ključnim momentima koji su obeležili svetsku istoriju, uključujući rušenje Berlinskog zida, rat između Irana i Iraka, krstareće rakete koje su letele nad Bagdadom, ’Pad crnog jastreba’ u Somaliji i sve to pred očima 150 miliona ljudi. Brent Sadler, čuveni britanski novinar koji je za CNN pokrivao ratna žarišta oko 20 godina, nikada neće zaboraviti ove trenutke. Danas je sa druge strane objektiva, na mestu direktora uredničkog kolegijuma televizije N1, ekskluzivnog partnera CNN-a u regionu. U projekat je ušao sa puno entuzijazma i nema žarku želju da se vrati pred kamere.

    „Osećam da mogu da uradim mnogo više iza objektiva, deleći ogromno iskustvo koje sam stekao sa timom sjajnih mladih novinara“, kaže Sadler za BIZLife.

    Prvi put kada je počeo da razmišlja o tome da je došlo vreme da jednom za svagda ’okači pancir o klin’ bilo je tokom potrage specijalnih jedinica američke vojske za Osamom bin Ladenom u Avganistanu.

    „Do tada moja karijera ratnog reportera odvela me je u gotovo svaku konfliktnu zonu u svetu u proteklih 20 godina. U Južnom Libanu 1983. bio sam ranjen u ruku, nebrojeno puta život mi je bio ugrožen i osećao sam se srećnim što sam živ. Avganistan je bio težak zadatak i kao mačka počeo sam da osećam da ostajem bez devet života, da je vreme da napustim teren i iskoristim ono što sam naučio kao novinar.“ Kako kaže, adrenalina mu ne manjka, jer dok gleda probe N1 i kako se početak emitovanja približava, puls mu je podjednako brz kao nekada dok je bio ispred kamera.

    Svoj entuzijazam u N1 timu vidi kao novi nivo dostignuća. „Nikada nije lako razviti informativni kanal ni iz čega, bez obzira na medijsku scenu. Ipak, čvrsto verujem da konkurencija poboljšava kvalitet bilo kog proizvoda. Kada je CNN startovao 1980. niko ovu mrežu nije shvatio ozbiljno, naročito to nisu učinile velike američke televizijske mreže. Ali CNN je dokazao da nisu u pravu. I danas je to jedan od najvećih TV brendova u svetu, i nije retko da me gledaoci bilo gde da se nađem na planeti zaustave kako bi se prisetili mojih izveštavanja za ovu mrežu“, objašnjava direktor uredničkog kolegijuma televizije N1.

    Ceo intervju pričitajte u najnovijem broju BIZLife magazina

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE