Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Do 2016. brži i jeftiniji vozovi

    Železnice Srbije i Ruske železnice potpisale su 148, 7 miliona vredne ugovore o remontu tri deonice na Koridoru 10 i nabavci 27 novih dizelmotornih vozova, od kojih prvi stižu krajem 2015, a ostali do kraja 2016. godine.

    Tako je okončano skoro dvogodišnje pregovaranje oko nabavke dizelmotornih garnitura iz Rusije u vrednosti od preko sto miliona evra, javlja RTS.

    Mnogi gradovi u Srbiji će do 2016. dobiti jeftin, brz i pouzdan prevoz. Već sada, 12 istih garnitura nabavljenih pre nekoliko godina imaju posla, a zahtevi lokalnih samouprava se proširuju.

    Imamo veliki pritisak lokalnih samopuprava i veći deo vozova raspodelićemo na relaciji Požarevac – Zaječar, a jedan deo u Vojvodni, gde se traži još vozova, kaže Negoslav Teofilović iz Direkcije za prevoz srpskih železnica.

    Rekonstrukcija i izgradnja pruge Beograd – Novi Sad je ostatak potpisanog ugovora oko 40 miliona evra. Dobra vest je da je domaća firma dobila posao da projektuje tu deonicu. U CIP kažu da početak izgradnje može biti već sledeće godine.

    Ova pruga je veliki fenomen i početak nečeg novog, jer je brzina do sada uvek bila 40 kilometra na sat i manje. Ispravljeni su radijusi, dvokolosečna je i nema ukrštanja u nivou, podseća Milutin Ignjatović iz Saobraćajnog instituta CIP.

    Ruska strana od novog direktora Železnica, za kog se konkurs prilično odužio, očekuje mnogo. Pre svega, jer je na našim prugama ruska mehanizacija vredna preko 50 miliona dolara i čeka da bude uposlena.

    Radi se i pruga Beograd–Pančevo, ali to je samo delić ruskog kredita od 800 miliona dolara.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE