Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li jedan tvit može promeniti poslovni status?

    Pravnik i ekspert za upravljanje karijerom, Alison Monahan, pronašla je interesantan način kako da zaposli perspektivnog diplomiranog pravnika, za projekat za koji ona i njen poslovni partner nisu imali vremena. Rešenje njihovog problema, bio je jedan tvit. U roku od nekoliko minuta, usledio je potvrdan odgovor na njihov zahtev, a potom je sklopljen i poslovni ugovor.

    Prema mišljenju Alison Monahan, postoji nekoliko korisnih saveta kako da koriste Twitter i druge društvene mreže, da izgradite i proširite svoju profesionalnu mrežu.

    1. Pokažite malo svoje ličnosti. Ljudi su često u strahu da će reći nešto glupo ili neprimereno, na nekoj od društvenih mreža, zbog čega će kasnije trpeti njihova karijera. Savet je da ne postavljate ili komentarišete ništa što ne biste voleli da vidi vaša porodica ili potencijalni šef. Ipak, i dalje imate dovoljno prostora da budete ’stvarna ličnost’, sa ambicijom da prikažete ono što je najbolje u vezi sa vama, a izbegnete ono što je vaša slabost ili mana. ’Marketing 101’ predlaže da poslodavci zapošljavaju ljude koje poznaju, koji im se dopadaju i u koje imaju poverenja. Dakle, time što govorite malo više o sebi, van okvira poslovnih sposobnosti, dozvoljavate ljudima da vas bolje shvate i da upoznaju neke druge aspekte vaše ličnosti.

    2. Pomerite svoj odnos ka ’stvarnom životu’. Online komunikacija je odlična, ali je njena najveća prednost, zapravo, u omogućavanju offline konekcije među ljudima. Ukoliko ste poslodavac, pozovite potencijalnog ’online kandidata’ na razgovor uz kafu, ili mu dajte prostora da on sam to učini i predloži vam viđanje radi detaljnijih informacija i građenja bližeg odnosa. Ako ste, međutim, neko ko je u potrazi za poslom, ne libite se da pitate kad god imate priliku, jer na taj način brže širite vašu poslovnu mrežu.

    3. Laskajte. Twitter je odličan za ovu vrstu laskanja drugima, s obzirom na to da svako voli kada se njegov sadržaj ritvituje u pozitivnom kontekstu. Ukoliko imate ’target metu’, počnite da govorite lepe stvari o njoj, koristeći simbol ’@’ i username osobe čiju pažnju nastojite da privučete. Dok ne probate, ne možete znati da vam jedan prijatan komentar, tvit ili e-mail poruka neće otvoriti vrata kao novim, potencijalnim poslovnim ponudama i uspesima.

    Ne oklevajte da budete aktivni na određenim društvenim mrežama, jer su one, danas, najlakše i najpogodnije mesto započinjanja i građenja kontakta sa ljudima iz bilo koje sfere života. Potrudite se da zračite pozitivnom energijom i mudrim mislima, kako biste sebe prikazali u najboljem svetlu!
     

    Foto: http://pixabay.com/

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE