Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ljubav kao sredstvo plaćanja u McDonaldsu

    Američki lanac brze hrane McDonald's uvodi ljubav kao legalno sredstvo plaćanja, u okviru promotivne kampanje od 2. februara do Dana zaljubljenih.

    McDonald's će u tom periodu u svojim restoranima prihvatati zagrljaj umesto novca za naplatu ručka. Radnici ovog fast fuda će nasumično birati učesnike kao i same lokacije. Izabrane mušterije dobiće zadatak da nekome izjave ljubav.

    Kompanija će najaviti akciju "Plaćanje ljubavlju" reklamom iz vazduha tokom velikog sportskog događaja Super Bowl 2015.

    U video koji je postao hit na Youtube vidno raspoloženi kasiri iznenađuju pomalo sumnjičave mušterije zahtevom da svoj račun plate plesanjem, grljenjem svojih prijatelja ili zahtevom da pozovu mamu i kažu joj "Volim te".

    Prema rečima portparola McDonald'sa Terrija Hickeya, očekuje se oko milion učesnika ove akcije. Svaki restoran imaće na raspolaganju po 100 takvih ponuda.

    Oglas na Super Bowl 2015. koji traje 30 sekundi košta oko 4,5 miliona dolara, što može biti značajan instrument za podizanje prodaje. Profesori Univerziteta Stanford i Humboldt prognoziraju da se od ove reklame može očekivati dobit od 258 odsto.

    Ova promocija dolazi u veoma teškom periodu za McDonald's koji je ove nedelje zbog pada prodaje smenio i direktora.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE