Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    NA POSLOVNOM RUČKU sa Miodragom Mirčetićem: Poslovni čovek sa vizijom

    Kako to obično biva među prijateljima, kada se posle dužeg vremena nađu, pretresu se sve teme: posao, ekonomija, politika, porodica, deca, slobodno vreme… A mog gosta, Miodraga Mirčetića, člana upravnog odbora Asseco SEE, interesovalo je kako je izbor za sagovornika pao baš na njega. A odgovor je vrlo jednostavan. Gosti ove rubrike su osobe koje su ostavile izuzetan utisak na mene. Za Miodraga mogu samo da kažem da je vanserijski džentlmen u poslu, a to se u današnje vreme ne zaboravlja.

    I naš razgovor, na prijatnom ručku u restoranu Sofa, krenuo je od posla. Složili smo se da situacija u privredi nije sjajna i da će 2015. biti neizvesna. Ali, kako moj sagovornik ističe, firme koje ceo ili deo svog biznisa imaju van Srbije, mogu da se pohvale pozitivnim rezultatima u prošloj godini, među kojima je i Asseco. Međutim, firme koje su poslovanje isključivo vezale za Srbiju ne mogu da se pohvale tim rezultatima. Mnoge dele sudbinu većine, a to je da jedva preživljavaju. Zato se i postavlja pitanje da li će preživeti 2015. godinu.

    Pozitivno je to da ima firmi kao što je Asseco, i na moje pitanje koji su planovi nakon uspešno završene 2014. Miodrag kaže: „Za 2015. imamo projektovan umeren rast u odnosu na 2014. U velikoj meri ćemo biti orijentisani na međunarodno tržište, to nam je glavni fokus. Ono na čemu trenutno najviše radimo i u šta investiramo je finansijski servis oko takozvanih direktnih kanala i institucija, koji će bankarske usluge raditi na drugačiji način nego što ih rade tradicionalne banke u celom regionu, pa i šire. Naime, sve je više finansijskih i nefinansijskih institucija koje ulaze u finansijske servise korišćenjem informacionih tehnologija. Mi tu imamo određeni set rešenja, koje sada inoviramo i prilagođavamo upravo za takav oblik usluga. Najprostije rečeno, ovo što smo radili sa Telenorom biće trend u nekoliko sledećih godina i očekujemo još nekoliko igrača poput Telenora u regionu“, naglašava moj gost.

    Ceo tekst pričitajte u najnovijem broju BIZLife magazina
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE