Najkraćim putem do najbolje prakse: Case Study Show 2015
Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd, po deveti put organizuje projekat Case Study Show 2015, koji se održava 13. i 14. marta, na Fakultetu Organizacionih Nauka u Beogradu.
Case Study Show je projekat takmičarskog karaktera koji studentima svih fakulteta pruža priliku da steknu praktična iskustva rešavanjem realnih poslovnih problema kompanija učesnica.
Najbolje i najinovativnije timove očekuju vredne nagrade u vidu praksi, potencijalnog zaposlenja, poseta kompaniji.
U okviru takmičenja, pored rešavanja velike studije slučaja, održaće se i Creative Room gde studenti imaju priliku da na kreativan i drugačiji način odgovore na zadati problem iz prakse.
Drugog dana biće organizovan i Speed Dating, a oba dana u holu fakulteta održava se Company Fair koji pruža mogućnost svim studentima da razgovaraju sa predstavnicima svih kompanija i ostave svoj CV radi mogućnosti dobijanja prakse.
Neke od kompanija koje će učestvovati na ovogodišnjem Cease Study Show-u su: Air Serbia, L’Oreal, Mercator, Nestle, Coca-Cola Hellenic, Erste banka i Telekom, EY, Delhaize.
Prijave su otvorene za studente svih fakulteta do 22.02.
Sve dodatne informacije možete naći na zvaničnom sajtu organizacije estiem.org.rs