Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Koje pitanje Oprah, Arianna ili suosnivač PayPala postavljaju kandidatima za posao i zašto?

    Nedavno je vlasnik Facebooka, Mark Zuckerberg, otkrio pitanje koje postavlja kandidatima za posao u njegovoj kompaniji.

    To, jedno pitanje, praksa je mnogih menadžera u svetu, a Huffington Post je u najnovijem tekstu predstavio neka od njih, a menadžeri su otkrili razloge zašto ta pitanja postavljaju.  

    Oprah Winfrey

    Pitanje: Radite li na vašoj duhovnosti i kako?

    Razlog: Oprah to pitanje postavlja kako bi saznala više o tome kako kandidati održavaju svoj unutrašnji balans i odgovara li njihova ličnost njenoj kompaniji. Takođe želi da sazna šta kandidati rade za sebe.

    David Gilboa, direktor Warby Parkera

    Pitanje: Koji ste kostim zadnji obukli?

    Razlog: Gilboa ovo pitanje postavlja kako bi bio siguran da kandidati i u privatnom životu rade ono što je kompanijin moto, a to je da u svoj život, posao i sve što rade stalno moraju ubacivati i malo zabave, pa čak i šašavosti.

    Ashley Morris, direktor Capriotti Sandwicha

    Pitanje: Što biste napravili da dođe do zombi apokalipse?

    Razlog: Cilj Morrisovog pitanja je da otkrije što je sve kandidat spreman da uradi pod pritiskom. Ne postoji tačan odgovor na ovo pitanje, a ujedno je i prilika da se proceni je li kandidat u stanju da se i zabavi.

    Arianna Huffington, vlasnica Huffington Posta

    Pitanje: Gde želite da budete za pet godina?

    Razlog: Arianna ovo pitanje postavlja kako bi procenila šta kandidata pokreće, te navodi kako joj je najvažnije da kandidat na razgovoru bude ono što zaista je.

    Dick Cross, osnivač Cross Partnershipa

    Pitanje: Kada ste bili najzadovoljniji u vašem životu?

    Razlog: Cross navodi kako mu je ovo pitanje važno kako bi procenio šta je kandidatu potrebno kako bi bio najzadovoljniji, pa samim tim i najbolji, ali ujedno otvara prostor za slična pitanja.

    Peter Thiel, suosnivač Pay Pala

    Pitanje: Recite mi nešto šta je istina, a s čime se skoro niko s vama ne slaže.

    Razlog: Thiel navodi kako je ovo najizazovnije pitanje za kandidate, ali im omogućuje da pokažu koliko su čvrsti u svojim stavovima. Na neki način to je za njih test da pokažu koliko mogu biti originalni u načinu na koji razmišljaju.

    Ryan Holmes, direktor HootSuitea

    Pitanje: Koja je vaša supermoć… ili životinja koja bi vas mogla simbolizovati?

    Razlog:  Ovo pitanje, tvrdi Holmes, otkriva puno o radnim navikama kandidata. "Mog sadašnjeg asistenta sam pitao koja joj je omiljena životinja. Rekla mi je da je to patka, jer patke su na površini smirene, ali ispod površine rade kao lude kako bi obavile ono što moraju", ispričao je Holmes.

    Howard Schultz, direktor Starbucksa

    Pitanje: Pitam ih o trenutnom porodičnom stanju i istoriji njihove porodice.

    Razlog: S ovim pitanjem Schultz procenjuje da li je kandidat dovoljno strastven.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE