Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pet stvari kojima lideri osnažuju zaposlene

    Kada su zaposleni puni podrške i imaju nekoga ko ih bodri i usmerava, zaista mogu promeniti poslovanje firme. Ponekad je mogu okrenuti od neupeha ka uspehu, zato lideri treba da slede neku ili svih pet taktika uspešnih vođa.

    Kada, kao direktor ili vođa, napravite tim koji je dobar i kojem verujete, nećete morati da razmišljate zašto je neko ostao duže na pauzi ili da li će sastanak proteći u najboljem redu ako vi niste tu. Evo nekih načina da ih osnažite i napravite dobru poslovnu ekipu.

    1. Postarajte se da im je stalo do onoga do čega je vama stalo

    Kao i u sportu i na poslu je potreban tim, različitih ljudi koji će ići ka istom cilju i postići dobar rezultat. Jasno iznesite svoje stavove kako biste svi znali ka čemu idete. Neka oni prepoznaju vašu ambiciju kako bi i sami osećali pasiju ka istim stvarima.

    2. Napravite jasan put ka napretku

    Zaposleni treba da znaju da li će, ukoliko dobro rade svoj posao, moći da napreduju. I ukoliko neće da li ćete im vi pomoći da nađu novi posao, nekom preporukom. Tako će se oni uvek truditi jer će znati da ih u budućnosti čeka nešto bolje.

    3. Izazovite ih

    Naznačite radnicima da će dobijati teške projekte za potrebe kompanije ali i da ćete im vremenom, ukoliko se pokažu kao dobi, davati projekte na kojima će moći da unapređuju svoje veštine. Neka poslovi zaposlenih ne budu uvek isti i monotoni. Razmrdajte ih izazovom. Neka se osete posebno i daju više od sebe. Videćete njihove veštine i doprinećete kompaniji.

    4. Recite im kako će biti vrednovani

    Najgore je kada neko danonoćno radi, ne znajući svoj doprinos. Kada god angažujete nekoga imajte iskren razgovor u kojem ćete mu reći kako će on biti ocenjen. Na taj način svako će znati koji su faktori za njihov uspeh.

     5. Nemojte im stajati na putu

    Probajte da date zaposlenima opšte ciljeve i određene rokove. Pokušajte da im se ne mešate mnogo u posao kako biste videli način na koji oni razmišljaju jer se može desiti da neko iskoči iz kalupa i da vam novo rešenje. Dakle, izvršni direktor treba da da viziju, a zaposleni treba da rade ono u čemu su dobri.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE