Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Spremite se za najbolji WEEKEND u godini

    Ako tragate za inspiracijom, kreativnošću i zabavom obavezno u kalendare upišite 24-27. septembar i rezervišite put za Rovinj. Osmi po redu najveći regionalni festival komunikacija obeležiće brojna zanimljiva predavanja, paneli i prezentacije na temu digitala, medija i marketinga, do ključnih poslovnih tema, a o tome šta nikako ne smete da propustite razgovarali smo sa Nikolom Vrdoljakom, programskim direktorom 8. Weekend Media Festivala.

    Kako ocenjujete stanje u regionu po pitanju komunikacija i marketinga u odnosu na kretanja u svetu?

    Velike tehnološke promene značajno menjaju komunikacije u celom svetu. Masovni mediji gube ulogu kakvu su imali, posredovana komunikacija kroz razne uređaje i/ili medije je prisutna u svakom trenutku i potražnja, ali i proizvodnja sadržaja raste neverovatnom brzinom. Dolaze generacije kojima je sve medijski posredovano i trebaju neverovatne količine sadržaja. Trendovi su isti samo kod nas nešto sporiji zbog manje kupovne moći i snage tržišta.

    Verujem da su zanimljive godine pred nama. Već neko vreme gledamo velike promene u medijima i marketingu. Mediji su pod velikim pritiskom pronalaženja poslovnog modela koji bi funkcionisao, isto tako agencijama dobar deo nekadašnjih marži završava u tehnološkim kompanijama. Ipak, nakon par godina možemo reći da se naziru novi poslovni modeli i da se polako učimo živeti u novom okruženju. Imamo nekoliko predavača na Weekendu koji će se baviti konkretno ovom temom s pozicije medija i agencija te dati uspešne primere s većih tržišta.

    Weekend Media Festival svake godine donosi nešto novo. Koje su glavne teme osmog druženja?

    Jako se radujem Weekendu već sada jer kroz konferencijski deo ovogodišnjeg Festivala ćemo pokriti teme u rasponu od medija i marketinga, preko šoubiznisa i digitala, pa sve do ključnih poslovnih pitanja u komunikacijskoj, medijskoj i drugim industrijama. Kao ključne teme koje će obeležiti ovaj Weekend možemo istaknuti native advertising i programmatic, koje ćemo detaljno obraditi kroz nekoliko predavanja i panela.

    Koje to predvodnike promena ove godine ne smemo propustiti?

    Pripremili smo puno dobrih, zanimljivih i iskusnih predavača pa je uvek teško izdvojiti samo neke, jer imamo ukupno 130 predavača u 6 dvorana paralelno.

    Dolaze nam Brian Morrisey iz Njujorka koji će objasniti megatrendove u medijima, Ana Anđelić iz njujorške agencije Havas LuxHub, koji će govoriti o gorućoj temi novih poslovnih modela u medijima i marketingu na tromeđi biznisa, kreativnosti i tehnologije. Dolazi nam i Piero Poli, direktor Havas Worldwide u Dubaiju, od koga ćemo čuti kako izgleda komunikacijski biznis u tom globalnom gradu koji se u kratkom vremenu pretvorio u jedan od novih centara svetskog biznisa i moći. Već sam spomenuo programmatic koji će objasniti jedan od ovogodišnjih predavača festivala, Caspar Schlickum, izvršni direktor kompanije Xaxis EMEA. Scott Thwaites iz Twittera  govori će o tome kako aktivnost na Twitteru kreira energetske učinke slične onima u stvarnom životu uzrokovane munjama i solarnom energijom.

    I naravno to nije sve, ima još puno, puno zanimljivih tema.

    Na 6. WMF-u slušali smo o ’Regionalnom Beneluksu’, prošle godine o restrukturiranju ključnih hrvatskih kompanija. Šta će ove godne biti u fokusu u ovom segmentu festivala?

    Imamo nekoliko poslovnih tema ali trenutno smo izašli javno samo s jednom – „Digitalni poslovni modeli“. Danas je AirBnB vredniji od svih hotelskih lanaca i ima više soba, a nije vlasnik niti jedne. Najveća taksi kompanija Uber nije vlasnik niti jednog vozila. Stotine kompanija izlazi s novim platformskim poslovnim modelima i šire se neverovatnom brzinom. Zanima nas zašto nema takvih firmi u našoj regiji? Šta je potrebno napraviti da ih bude?

    Ulazak telekomunikacionih kompanija na područje bankarstva bilo je jedna od prošlogodišnjih tema. Da li će se WMF i ove godine baviti novitetima u bankarskom sektoru?

    Svakako, imamo vrhunskog digitalnog stručnjaka i bankarskog konsultanta koji će izložiti svoje šokantne prognoze budućnosti bankarstva. Dolazi nam Mark Dek, konsultant za inovacije i iskustvo kupaca, iz Holandije koji će govoriti o blockchain tehnologiji i teškoj budućnosti za banke. Njegovi uvidi u budućnost bankarenja mogu biti kako inspirativni, tako i šokantni, u zavisnosti od toga bavite li se bankarstvom ili ne.  O novitetima u bankarstvu ćemo slušati i od Telenor banke što jedan od najzanimljvijih poslovnih poteza u regiji.
    ____________________________________________________________________________

    Program ovogodišnjeg Festivala možete pogledati OVDE a sigurni smo da ćete naći svoj razlog za dolazak na #weekend2015 
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE