Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    8 stvari na osnovu kojih ljudi donose ZAKLJUČKE O VAMA

    Mišljenje drugih nam je veoma važno, naročito kada su u pitanju poslovni saradnici. Ipak, ne treba smetnuti sa uma da su ljudi često skloni da ‘sude o knjizi po koricama’. Neka vam ovih osam stvari pomognu da shvatite kako vas drugi gledaju i da se prikažete u što boljem svetlu.

    Kako se ophodite prema konobarima i osoblju

    Često se i prilikom zapošljavanja proverava način na koji komunicirate sa pomoćnim osobljem objekta. To je često za druge pokazatelj kako se odnosite prema ljudima uopšte. Ljudi mogu delovati divno kada ih upoznate ali takođe mogu imati Doktor Džekil – Mister Hajd simptom čim izađu iz sobe. Tada druge tretiraju sa prezirom i ravnodušnošću. Poslovni ručkovi su dobra prilika da primetite da li nečiji maniri važe i za konobara.

    Koliko vam treba da postavite pitanje

    Da li ste ikada imali konverzaciju u kojoj suprotna strana priča isključivo o sebi? Vreme koje prođe pre nego što vas sagovornik pita nešto o vama je veliki indikator njegove ličnosti. Obično se ljudi koji pričaju samo o sebi smatraju ’onima koji uzimaju’ dok se oni koji slušaju, a malo se otvaraju nazivaju ’onima koji daju’. Ljudi koji uspostave dobar balans su izuzetno dobri komunikatori i sagovrnici.

    Koliko često proveravate telefon

    Nema ništa što može nekoga više da isfrustrira nego kada proveravate telefon na svakih deset minuta u sred razgovora. Na ovaj način nekome pokazujete da ga ne poštujete i ne slušate jer je vaša pažnja previše usmerena na telefon. Ukoliko nije u pitanju hitan poziv, trudite se da pokažete kulturu stavljanjem telefona u džep. Istraživanja su pokazala da proveravanje telefona smanjuje i kvantitativno i kvalitativno vrednosti interakcije licem u lice.

    Repetitivne navike koje pokazuju nervozu

    Dodirivanje noktiju ili nosa, takpanje i češanje kože su jasni pokazatelji da ste nervozni i da ne držite samoga sebe pod kontrolom. Ovo oslikava karakter perfekcioniste, a oni najčešće zapadaju u ponavljanje ovih stvari kada su uznemireni ili kada i je dosadno.

    Način na koji se rukujete

    Kada osoba ima slab stisak ruke prilikom pozdravljanja smatra se da je to osoba koja ima nedostatak samopouzdanja i koja je troma. Iako su istraživanja ukazala na to da na osniovu nečijeg rukovanja ne možete utvrditi njegovu kompeteniju, možete ustanoviti njegove crte ličnosti. Dakle, kancelarijsko rukovanje ne treba da bude stidljivo ali ni neurotično. Pokažite da ste ekstrovertni.

    Kašnjenje

    Ljudi će osetiti da ih ne poštujete, da izbegavate odgovornost i da odugovlačite ukoliko kasnite. Suprotno tome studije su pokazale da i pored toga što je kašnjenje navika opuštenih ljudi, ono može da bude čest slučaj kod veoma vrednih ljudi koji imaju mnogo posla i često rade multitasking. Najbolje je da ne pravite pretpostavke kada neko kasni već da pitate.

    Rukopis

    Postoji mnogo stereotipa koji povezuju vaš rukopis sa time kojem tipu ličnosti pripadate. Doduše, ovakve studije zaista postoje u psihologiji. Na primer, ljudi smatraju da to koliko jako pritiskate olovnu na papir pokazuje koliko ste napeti, nagib vašeg pisanja ukazuje na manje samopouzdanje ili ekstrovertnost, a urednost ili aljkavost da otkriva organizacione tendencije.

    Kontakt očima

    Ključ kontakta očima je ravnoteža. Ukoliko se pretera sa održivošću kontakta sve može izgledati jezivo i delovati kao agresija. Ukoliko malo održavate kontakt očima možete delovati nezainteresovano, stidljivo ili neprijatno. Studije pokatuju da je pravi balans za održavanje kontakta očima 60 posto razgovora. Delovaćete prijateljski, zainteresovano i pouzdano, savetuje Biznis insajder.

    [preporucene_vesti ids=“234015, 114173, 114058″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: pixabay

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE