Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pekar iz Pančeva koji ulepšava mesto u kojem živi

    Ugostitelji koji se u sve većem broju prijavljuju na konkurs za Šampiona humanosti 2015, dokazuju da u Srbiji živi veliki broj humanih ljudi koji su spremni da pomognu zajednici u kojoj žive i rade.

    U izboru za šampiona već se nalaze pekare koje daju besplatne obroke ugroženima, koje brinu o trudnicama i najmlađima, kafići u kojima su se od prodate kafe prikupljaju sredstva za pomoć obolele dece, ugostiteljski objekti koji su se nesebično uključili u obnavljanje poplavljenih područja i mnoge druge priče. Ovi humani ugostitelji su među nama, u Beogradu, Šapcu, Nišu, Ubu, Novom Sadu, Požarevcu i šire osmehe i dobrotu u svom okruženju.

    Jedan od njih je i vlasnik pekare iz Pančeva koji se trudi da ulepša mesto u kojem živi mnogim humanim delima.

    „Trudio sam se da razvijam i negujem prijateljstva i tako sam pronašao još jednu motivaciju – ona leži u ljudima sa kojima se družim. Zbog toga što želim da naše okruženje napreduje u svakom smislu, već duži niz godina moja pekara sponzoriše lokalne sportske klubove, kao i udruženje ljubitelja Dunava. Takođe, prošle godine sam kupio plac u našem mestu i poklonio ga zajednici za izgradnju crkve, a imam nameru da pomažem i dalje pri njenoj izgradnji“, kaže ovaj humani ugostitelj i dodaje da uživa u tome što radi jer primećuje da se sve veći broj mladih uključuje i doprinosi svom okruženju.

    METRO Cash & Carry Srbija želi da nagradi takve humane ugostitelje i poziva ih da se prijave na izbor METRO Šampioni Humanosti 2015.

    Do 31. avgusta 2015. svi vlasnici ugostiteljskih objekata koji imaju slične priče mogu da ih podele na www.metro.rs i takmiče se za titulu Šampiona humanosti. Sve što treba da urade jeste da pošalju kratku priču koja opisuje njihov doprinos životu zajednice. Sve priče biće objavljene na zvaničnoj veb-stranici METRO Cash & Carry Srbija i na povezanoj METRO Cash & Carry Srbija Fejsbuk strani. Ugostitelj sa najhumanijom pričom biće nagrađen iznosom od 3000 evra u dinarskoj protivvrednosti za kupovinu u METRO Cash & Carry distributivnim centrima.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE