Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ideje koje opstaju!

    TEKST: Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža

    Nastojeći da svoje poslovanje što kvalitetnije stave u službu razvoja preduzetništva i unapređenja poslovanja, većina kompanija posebnu pažnju poklanja tržišnim komunikacijama, aktuelnim komunikacionim trendovima i profesionalnom kodeksu poslovanja. Kvalitetna, jasna i ciljana komunikacija odavno je ne samo prednost, već osnov uspešnog poslovanja.

    Integrisani i usklađeni sistem komunikacije olakšava posao i dovodi do ostvarenja unapred definisanih planova, zadovoljstva i motivacije zaposlenih, što na duže staze obezbeđuje uspeh na tržištu. 

    Da bi kompanija bila u potpunosti i kvalitetno promovisana u javnosti, neophodno je da integrisanom komunikacijom ostvari koordinisano prisustvo u medijima. Ubrzani proces razvoja tehnologije, savremenih informacionih sistema, dostupnost informacija, brzina u plasmanu istih i sam proces globalizacije uz sve benefite i prednosti takvog poslovanja, nametnuli su i nov izazov, a to je svakodnevno praćenje trendova, što je nezamislivo bez dobro organizovane i pažljivo vođene integrisane komunikacije. 

    Podela na specijalizovane agencije za PR, marketing, digital i dalje postoji, ali se granice iz godine u godinu sve više brišu. Svaki klijent želi da komunicira kreativno, da stigne do svoje ciljne grupe i prenese im poruku, a posao agencije je da napravi ’dobitnu kombinaciju’ kanala i alata, izađe iz okvira i da rešenje klijentu, bez da se drži postavljenih granica između oblasti. Danas imamo profesionalca koji mora da poznaje PR, medije, marketing, ATL, BTL, digital, mobile… Više nego ikada morate da učite i hrabro ulazite u nove oblasti. Ovo jeste svetski trend, ali je očigledno da ga i agencije i klijenti u Srbiji i regionu prate.

    S druge strane, nije dovoljno samo koristiti različite kanale i alate. Ključna komponenta svake komunikacije jeste kreativnost. Ona daje suštinu i čini ponudu kompanije privlačnom za potrošače. Za svaku uspešnu integrisanu kampanju neophodna je kreativna ideja. Ideje ne počinju kao kompleksne stvari. Naprotiv, svaka se ’rađa’ vrlo jednostavno i predstavlja nešto što može da komunicira sa svetom, što će svako da prepozna kao ’svoje’ bez obzira na godine, pol, obrazovanje, nacionalnu ili bilo koju drugu pripadnost.

    KAKTUS 2015
    Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu, slaviće samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. KAKTUS 2015 namenjen je svim učesnicima na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji i regionu, a podrazumeva dnevni konferencijski deo sa predavanjima i radionicama priznatih stručnjaka iz Evrope i sveta, kao i večernji program dodele nagrada najboljima u struci.

    Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

    Više informacija o festivalu pronađite na sajtu www.kaktus.rs.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE