Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Evo jednostavnog primera kako privući šefovu pažnju

    „Iako to nije bilo u opisu mog radnog mesta čuo sam da naša kompanija planira uvođenje novog sajta. Pošto sam tada studirao informatiku i baš tada radio na diplomskom radu iskoristio sam taj momenat da besplatno napravim web sajt i ponudim to mojoj firmi. U isto vreme novi direktor je planirao reorganizaciju i tražio nove ljude za pozicije u okviru kompanije. Našao se zbunjen kada je shvatio da ima magacionera koji dobro priča engleski, zna da radi na kompjuteru i može da napravi web sajt… Moja poruka je da treba koristiti svaku mogućnost za prezentaciju i isticanje svojih mogućnosti, jer ako mi ne uložimo vremena da dobro predstavimo sebe, neko drugi će to uraditi i šansa će proći.“

    Nenad Perišić, direktor za razvoj poslovanja u postprodaji (Volvo, Geteborg)

    Ceo intervju sa ’našim čovekom u Švedskoj’ možete pročitati u novom broju BIZLife magazina koji će uskoro biti u štampi

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE