Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako negativne vesti iz medija utiču na vas

    TEKST: Hans Buster, osnivač Synergy Talents i profesionalni kouč

    Novi je dan. Verovatno ga započinjete uz jutarnju kafu i surfovanje internetom. Pošto ste pregledali obaveštenja na svom Facebook nalogu, bacate pogled na najnovije vesti. Ipak je važno da budete u toku zbivanja, zar ne?

    I tako dok skrolujete kroz aplikaciju ili sajt dnevnih novina  sa svih strana vas zasipaju naslovi sledećeg tipa: „METEO ALARM Za vikend nas čekaju teške kiše, ali to nije ništa u odnosu na NOVEMBAR“, „Nož u leđa iz EU“, „STRAVIČAN TRENUTAK EKSPLOZIJE Trenutak kada se slavlje pretvorilo u tragediju“. Privučeni ovakvim naslovima, otvarate i čitate vesti, obično praćene slikom ili nelagodnim snimkom. Crna hronika postala je navika. Međutim, da li ste se ikada zapitali kakav uticaj ovakve vesti imaju na vas?

    Uticaj negativnih vesti na vašu psihu

    Stalna izloženost negativnim vestima ima loš uticaj na vaše raspoloženje i opšte psihičko stanje. U vama nastaje negativna misao koja kreira negativnu emociju. Proces razmišljanja dalje ide asocijativnim tokom. Na pamet vam dolazi još jedna loša misao, pa još jedna. Tako skrećete sa puta lične sreće i uspeha. Manje ste motivisani, a više uplašeni. Pojačava se osećaj bespomoćnosti i to vas čini nesrećnim i depresivnim. I sve to zbog…?

    Čemu uopšte služi čitanje loših vesti

    Verovatno ste već i znali da se negativne vesti odražavaju loše na vas. Ali zbog čega i dalje svesno birate da ih čitate? Šta imate od toga? Da li time nešto možete da promenite? Naučnici kažu da ste zdraviji kada se okrenete dobrim i pozitivnim vestima, koje pomažu da izbegnete loše emocije – strah, anksioznost, depresiju i stres.

    Izbor je na vama

    Živimo u vremenu kada svako može da izabere do kojih informacija želi da dođe. Zato birajte one koje će vas motivisati da napravite pozitivnu promenu! Ignorišite realnost koja vam ne služi na putu ličnog uspeha i novih saznanja. Izbacite iz života sve što vam škodi. Promenite fokus, jer ono na šta se fokusirate to i raste. Koncentrišite se na svoje talente, pozitivne i kvalitetne ljude u svom okruženju.

    Probajte da razumete koja vest ima negativan uticaj na vas i zašto izaziva lošu reakciju. To će vam pomoći da naviku gledanja i slušanja vesti oblikujete na način koji nije štetan po vas.

    Da li i vas privlače negativni naslovi i kako se borite se morem negativnih vesti koje vam se svakodnevno plasira?  

    Foto: pixabay

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE