Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako da imate dobru poslovnu stranicu na Facebooku

    Facebook je postao osnovni vid promocije. Ukoliko poslujete na ovoj mreži primetili ste promene. Evo nekoliko saveta kako da napravite stranicu onakvom kakvu je vi želite i takvu da ona radi za vas.

    Za uspeh vaše stranice je trenutno najbitniji reach. Vrednovanje vaše stranice se ogleda kroz lajkove navodi stranica Quora. Facebook je ušao u novo doba, a na vama je da odlučite kako ćete poslovati. Ipak, ne zaboravite da je on trenutno na samom vrhu kada su posao i reklama u pitanju.

    Koristite reklamiranje

    I to radite kada god možete. Koliko god da se cena oglašavanja podiže, vredi. Facebook sadrži ogromnu bazu podataka na osnovu kojih možete doći do targetirane ciljne grupe. Imate tutorijale i vodiče koji će vam pomoći da uradite tačno ono što želite. Jednostavno uđite u upravljanje oglasima i naučite kako da ih koristite. Čak i uplata od 15 evra vam može mnogo pomoći.

    Imajte uvid u svoju publiku

    Uvid u publiku koja prati vašu stranicu se nalazi na vrhu kontrolne table. Praćenjem toga ćete saznati dosta o tome ko ste vi i ko je vaša publika. Takođe na taj način možete proceniti da li je sadržaj u koji ulažete stigao do pravih ljudi. Pratite fluktuaciju usled lansiranja novih poruka.

    Stavite video direktno na Facebook

    Ova društvena mreža preferira snimke koji su direktno stavljeni ovim putem, a ne preko drugih linkova. Razlog je da bi njihov ’video proizvod’ bio ispred ostalih. Facebook ne želi da ni po koju cenu odlazite sa njihovog sajta, naročito ne kod tako velikog konkurenta kao što je You Tube. Dakle ukoliko video stavite direktno ova mreža će vas nagraditi većim reach-om. Ovo je jedna veoma zanimljiva činjenica i savetujemo da je i sami proverite.

    Ne odustajte od ’organskih postova’

    Primetili ste da Facebook sada funkcioniše po principu ’plati pa se klati’ ali naravno da niko nije očekivao da će tako moćna mreža, kada je oglašavanje u pitanju, biti besplatna doveka. Ukoliko niste sigurni da li da nastavite sa ’organskim postovima’ savet je da preispitate koliko ste novca i vremena uložili u to i, na kraju, kakve rezultate imate. Ukoliko vam neki post vidi samo petoro ljudi, ali od kojih će vam troje biti klijenti koji će doneti nekoliko hiljada, to i nije tako loše

    Foto: pixabay

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE