Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta vaša kompanija mora da uradi da bi bila poželjan poslodavac?

    Od malih nogu maštamo šta ćemo biti kada porastemo. U početku su to zanimanja sa kojima se susrećemo svakodnevno poput doktora, učitelja, astronauta, balerine, ali kako odrastamo postaje nam jasnije ko su ti koji zapošljavaju i proširuje nam se spektar interesovanja i profesija kojima možemo da se bavimo.

    O imidžu kompanije govori dosta i to koliko ljudi bi želelo da radi u njoj. Na primer, novinari maštaju da rade za BBC ili The New York Times, programeri za Apple ili Microsoft, modni dizajneri za Chanel ili Pradu, marketing menadžeri za neku od svetskih marketinških agencija poput Saachi&Saachi, mašinski inženjeri za Mercedes, itd. To su kompanije koje su svesno ili nesvesno posvetile pažnju svom employer brandingu i čiji su uspesi, a samim tim i privlačnost kao poslodavca, rezultat znanja i sposobnosti njihovih zaposlenih. Konkursi ovih kompanija se sa nestrpljenjem iščekuju, a zaposlenje posmatra kao vrhunac profesionalne karijere i uspeha. Zašto i vaša kompanija ne bi bila među njima?

    Međutim, u poslednje vreme, kako zbog ekonomske situacije i smanjenih budžeta, tako i zbog količine proizvoda koji se izbacuju i promovišu praktično svakog dana, sve manje prostora u komunikaciji zauzimaju priče usmerene isključivo na korporativni brend. Njihov cilj je predstavljanje unutrašnjeg tkiva koje čini jednu kompaniju i privlačenje onih kojima je takav brend poželjan.

    Employer branding je prisutan samo kada kompanije raspisuju konkurs ili učestvuju na sajmovima, ali šta se dešava u međuvremenu? Kako da budete sigurni da će vaš štand na sajmu biti najposećeniji, da ćete dobiti najveći broj CV-eva i samim tim priliku da birate među najboljim talentima i profesionalcima u zemlji? Jednostavno – potrebno je obratiti pažnju na sve ono što jednu kompaniju čini poželjnim poslodavcem. Istaknite svoje prednosti, šta je to što vaši zaposleni dobijaju i što stiču radom u vašoj kompaniji. To ne mora biti samo službeni telefon i automobil, to mogu biti i seminari, inovacije, internacionalno iskustvo i znanje koje će primeniti u vašoj kompaniji, ali i u svim kompanijama u kojima budu radili u budućnosti, kao i osećaj koji imaju svakog dana kada kreću na posao i atmosfera u kojoj rade.

    U želji da skrene pažnju na ovaj aspekt komunikacije, agencija DNA Communications je zajedno sa Srpskom asocijacijom menadžera po prvi put u Srbiji raspisala pitch koji ima za cilj da podstakne kompanije da se pozabave svojim imidžom poslodavca i sami učestvuju na konkursu.

    Sve kompanije koje žele da budu prepoznate kao poželjne mogu se prijaviti na web adresi dna.rs/pitch, a dovoljno je da u svojoj prijavi opišu vrednosti svog korporativnog brenda, zašto je rad kod njih jedinstveno iskustvo, kao i da predstave željenu poziciju svog employer branda.

    Pobednika će do 15. decembra izabrati žiri, koji se sastoji od profesionalaca iz oblasti komunikacija i menadžmenta – Stanka Pejanović, predsednik UO SAM i generalni direktor kompanije Gorenje; Jelena Bulatović, izvršni direktor SAM-a; Tamara Vlastelica Bakić, docent FON-a; Dejan Ranđić i Jelena Uzelac Vasić iz agencije DNA Communications. Rok za slanje prijava je 7. decembar 2015. godine.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE