Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    TRIK uz pomoć kojeg ćete odmah ostaviti dobar utisak

    Koga ili šta najbolje pamtite? Stručnjaci kažu da je sve u tome kako ispričate priču. U biznisu, kao i u životu, pamtimo priče, posebno one koje nam pomažu da bolje razumemo sebe i naš svet. Reklame, kompanije i ljudi koje najbolje pamtimo poseduju takve priče.

    Svi mi imamo problem kada naiđe ono pitanje: “Čime se bavi vaša kompanija?” ili “Čime se bavite?”. Kako laiku objasnisti a da mu bude razumljivo i zanimljivo? Kako laiku reći “Mi pravimo banere,” ili nekoj starijoj osobi koja nije u marketingu reći “Ja sam marketing menadžer u content studiju.” Ako baš tako kažete biće nerazumljivo i dosadno, piše sajt Inc.com.

    via GIPHY

    Potrebna je priča koja će nešto značiti sagovorniku, sa kojom će on/a moći da se poistoveti, da razume, u kojoj može da se pronađe.

    Tehnika je veoma laka, i što je najvažnije, uvek deluje. Formula ide ovako, a potom ćemo dati primer.

    1. Sećate li se kada ste pokušavali (da nešto uradite), i naišli ste (na određeni problem)?

    2 .Pa, kompanija za koju radim (ili moja kompanija) (radi nešto drugačije, rešava taj problem)

    3. I kao rezultat toga (dostiže se određeni cilj)

    Počnimo na primer od toga da radite za Facebook. OK, sad svi znaju za Facebook, ali recimo pre 10 godina kada mnogi nisu znali. Ili stavite se u položaj da treba da objasnite vašoj baki šta je Facebook.

    1. Sećaš se kada si htela da pronađeš prijateljicu koja je išla sa tobom u školu, u drugom gradu?

    2 .E pa Facebook pomaže da se spoje prijatelji (čak i na velikoj udaljenosti), uz pomoć imena i prezimena.

    3. I sada svako može da se poveže sa kim god poželi.

    Ako ovo baka može da razume, onda može svako!

    Možda će neko reći – sa Facebookom je lako, a šta je sa kompanijama koje prave proizvode koji su mnogima “dosadni”. Recimo plastične iglice koje drže maslinu ili trešnju na vrhu čaše u kojoj se nalazi koktel. Čik probajte to, a da bude zanimljivo! Može na primer ovako:

    Sećaš se da si nekada završila koktel i da se trešnja našla na dnu čaše zajedno sa ledom. I stvarno si želela da pojedeš tu trešnju, ali ona je pala i nema šanse da je izvučeš (osim možda prstom?). Pa, mi pravimo te male iglice, kao neke mačeve, koje drže trešnju na vrhu, i možeš da je pojedeš kad god poželiš a da ne ispadneš kao pomahnitala dok juriš trešnju. Postoje i mali kišobrančići i razni drugi oblici.

    Kako vam se čini? To nije samo “pričam ti priču”. Uz pomoć tri koraka predstavili ste kompaniju iz perspektive – šta taj proizvod tebi može da znači. Verujemo da ste već smislili kako biste mogli ubuduće da predstavite svoj rad ili kompaniju na drugačiji način.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE