Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ćirilična ambalaža bi smanjila uvoz svega i svačega

    Otpor ideji o ćiriličnoj ambalaži je veći nego što smo očekivali, a poenta upotrebe ćiriličnog pisma na pakovanjima proizvoda je da smanjimo uvoz svega i svačega, kaže marketinški ekspert Žozef Ivan Lončar.

    Postoji mišljenje da je moguće unapređenje srpske privrede kroz označavanje proizvoda upotrebom ćiriličnog pisma na ambalaži, na plakatima, prospektima i slično, kao vid isticanja nacionalnog porekla proizvoda i privlačenja pažnje kupaca.

    „Kao što svaki narod ima svoja obeležja, jezik je jedno od najbitnijih. Sva istraživanja kažu da veliki broj građana Srbije veruju da su ćirilica i latinica dva pisma srpskog naroda. Ali nije, mi imamo samo jedno pismo i ono se zove ćirilica“, kaže Lončar.

    „Preplavljeni smo latinicom i anglicizmima. Srpski potrošač se genski razlikuje od potrošača u bilo kojoj zemlji. Upotreba ćirilice u ambalaži je poenta da smanjimo uvoz svega“, kaže Lončar.

    On objašnjava da su troškovi izmene ambalaže beznačajno mali. „Verujemo da srpski proizvod treba da bude na ćirilici, ali ne i za izvoz. Potrošaču će to laskati, i shvatati da je to potez koji prima sa simpatijom“, kaže Lončar.

    Izvor: N1

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE