Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li upravljate svojim online prisustvom?

    Aleksandar Petković je izvršni direktor u IAB Serbia i iza sebe ima dugogodišnje iskustvo u osmišljavanju i vođenju digitalnih projekata i kampanja, kao i u kreiranju širokog spektra digitalnih strategija za klijente različitih veličina i iz različitih industrija. IAB Serbia, udruženje koje pruža aktivnu podršku rastu i razvoju digitalnog marketinga u Srbiji 25.maja u Beogradu organizuje konferenciju Digital Day 2016 ’Ads we love’, dok ćemo Aleksandra imati prilike da čujemo i na Webiz poslovnoj edukaciji, u junu na Zlatiboru.

    Organizujete konferenciju Digital Day 2016 ’Ads we love’. Koliko je za one koji se bave digitalnim marketingom važna stalna edukacija i posećivanje ovakvih događaja?

    Misija Digital Day-a je da usadi svest kod business decision makera. Usađivanje svesti nije nešto što se pali na prekidač,već learning by doing proces koji traje godinama. Svake godine razvoj digitalnih tehnologija donosi nove stvari koje treba analizirati i uključivati u poslovne procese što će kroz trendove moći da se vidi i ove godine na Digital Day-u. Od presudnog značaja je svaki edukativni događaj, ne samo Digital Day. Da bi ovo tržište funkcionisalo upravo bi advertiseri, odnosno kompanije koje koriste svoje marketing budžete, trebalo da povećaju nivo investicije u digital. TV sekunde, bilbordi i print i dalje drže ogroman deo celog kolača marketing budžeta, a brendovi bojažljivo eksperimentišu sa onim što digitalni marketing može da im donese. Treba ih edukovati kako da upravljaju online prisustvom i kako da poboljšaju prodaju putem integrisanih kampanja i digitalnih kanala.

    Iz vašeg iskustva, koliko kompanije u Srbiji prepoznaju važnost ulaganja u digitalne marketing kanale?

    Po IAB Serbia podacima industrija digitalnog marketinga u Srbiji poslednjih godina beleži dvocifren procenat rasta uloženih investicija, tako je i u 2015, ali je to i dalje relativno mala cifra u poređenju sa komšijskim zemljama iz CEE regiona.

    Svoje iskustvo i znanje delite sa učesnicima konferencija i edukacija u Srbiji, ali i inostranstvu, o temama iz oblasti mobilnog marketinga. Kakvi su do sada vaši utisci o publici u našoj zemlji?

    Upravo je mobilni marketing taj game-changer u svesti marketara i decision makera koji treba da se desi. Potrošaci su uvek povezani online korisnici bilo putem emaila, sms-a ili mobilnim notifikacijama na svojim smartphone uređajima. Korisnici koji su u pokretu, pored toga, mogu da se kroz strategije i taktike mobilnog marketinga dodatno i geolokacijski targetiraju i uključe u komunikaciju sa brendom. Bitno je napomenuti da je Social Media marketing podjednako bitan kao i mobile marketing, jer jedan bez drugog ne bi bili toliko moćne digitalne platforme koliko su moćne sada i koliko će moćni tek biti. Publika je super, samo što treba da je bude znatno više.

    Webiz-2016-zlatibor

    U novembru prošle godine bili ste predavač na Webiz edukaciji u Subotici. Kakva su vaša iskustva i utisci sa ovog događaja?

    Publika je prepoznala važnost edukacije i to je nešto što treba da se dešava i u Subotici i u ostalim gradovima koji imaju istoriju održavanja edukativnih konferencija o digitalnom marketingu. Subotica je specifična po tome što tamo svest o digitaliu postoji već dosta dugo, kao i ljudi koji rade u digital marketing industriji, a kada imate takvu publiku stvari nailaze na veliko razumevanje. Webiz je i tada bio tradicionalno organizovan po očekivano visokim kriterijumima koje organizator postavlja, što je pre svega kvalitet edukacije i odličan networking.

    Na predstojećoj Webiz edukaciji koja se od 17. do 19. juna održava na Zlatiboru, vodićete panel na temu ’Novi digitalni advertajzing’. Šta publika može da očekuje da će čuti i naučiti?

    I ovde moram da ponovim važnost promene svesti koju nove metode i tehnologije digitalnog advertajzinga donose. Između ostalog videćemo dva sjajna case studya i nadamo se da će to pozitivno uticati na prisutne. Publika će saznati kako da isprati i prilagodi svoje poslovanje novinama u ovoj industriji.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE