Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Firma od poverenja: Kako da dobar posao postane “posao od poverenja”

    Ekonomija je naučna disciplina koja proučava osnovna pravila ponašanja i ekonomske zakonitosti u ekonomskim aktivnostima. Prevedeno na jezik svakodnevice,  to je nauka o poslu. U Srbiji vlada ustaljeno mišljenje da: koliko je ljudi toliko je fudbalskih i košarkaških selektora, ali i stručnjaka sposobnih da vode sopstvenu firmu. Ipak, u praksi je sve to mnogo drugačije.

    Kako bi i Vaša firma bila uspešna potrebno je da verujete u proizvod koji nudite. Rad i trud se podrazumevaju. Odnos sa poslovnim saradnicima, kao i sa klijentima takođe mora biti savršen, a onda dobar imidž govori i radi za vas. E sad, tačno je da se „dobar glas daleko čuje“, još je ispravnije dodati da se onaj „loš glas čuje joše dalje“. Posebno treba uzeti u obzir da živimo u 21. veku kada taj, mogući, „loš glas“, uglavnom završi na poslovnim forumima, društvenim mrežama i brojnim sajtovima. I to svi vide.

    Kako unaprediti posao?

    cmizk-globeIpak, postoje firme i kompanije o kojima niko ništa loše nije rekao i napisao, kritika izostaje, a to znači da kod takvog poslovanja postoji uzajamno „poverenje“ i prostor za napredovanje. Baš zato tu prednost bi trebalo staviti u službu kako klijenata tako i vlasnika firmi kako bi se uvećao obim posla, a samim tim i profit.

    Kvalitetno poslovanje, svakako, treba potvrditi, a u Srbiji postoji takva mogućnost. Sertifikat “Firma od poverenja” od nedavno se dodeljuje i kod nas, baš kao i u nekoliko drugih zemalja EU. Ideja je nastala u Poljskoj i brzo se proširila na ostale zemlje u okruženju.  Ceo projekat se brzo razvija i može se pohvaliti cifrom od 173.000 zadovoljnih klijenata širom Evrope.  Posedovanje ovog odlikovanja znači da o vašoj firmi ne postoji niti jedan negativni komentar napisan na internetu. Sertifikat izdaje Centar za istraživanje mišljenja klijenata (CZIMK) samo onim firmama koje prođu istraživanje.

    Analiza se vrši autorskim softverom koji za svaku firmu posebno proverava tzv. „osetljive fraze“, odnosno negativne reči i izraze poput: „prevara“, „lažov“, „ne plaća“ itd. Samo one firme o kojima nije pronađeno negativno mišljenje stiču pravo učestvovanja u projektu.  Kao dobitnik sertifikata stičete i elektronsku vizit kartu koju sami možete da ažurirate, a koja će izaći kada neko ukuca ime vaše kompanije na prvim stranama pretraživača, na primer: IME FIRME – FIRMA OD POVERENJA. Ovo je posebno bitno ukoliko nemate svoj web sajt, a i ukoliko ga imate, u okviru e-vizitke možete postaviti dodatne linkove.

    Dobra reputacija se teško stiče, a lako ruši, zato je najbolje da pozitivno mišljenje klijenata upotrebite na najbolji način i stavite ga u svrhu kvalitetnijeg poslovanja. SERTIFIKAT FIRMA OD POVERENJA svakako je jedan od inovativnih načina da makar pokušate.

    Za sertifikat možete sami da aplicirate, ili da sačekate da Vaša firma dođe na red CZIMK-a. A ako Vas narednih dana ili nedelja pozove telefonski konsultant i obrati se sa: „Dobar dan, Vi ste dobitnik seritifikata Firma od poverenja“  znajte da taj vredan papir može biti Vaš i da je… neko vaš trud i rad konačno primetio.

    Šta dobijate kada prođete istraživanje – u „paketu od poverenja“

    Apliciranje za sertifikat i samo istraživanje je besplatno, ZAHTEV MOŽETE PODNETI OVDE. Ako je rezultat pozitivan dodeljuje se overen i potpisan Sertifikat „Firma od poverenja“, nalepnice sa logoom koje mogu da stoje na ulaznim vratima firme, na automobilu ili bilo gde drugde. I elektronska vizit karta, koju svaka „firma od poverenja“ ažurira po svojoj želji uz pomoć koda,  njena aktiviacija košta 4990 rsd+PDV.  Ona je trajno vlasništvo vake firme.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE