Gugl prestigao Epl
Gugl je prestigao Epl i sklonio ga s vrha liste najvrednijih svetskih brendova, pokazuju podaci godišnje studije BrandZ, koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta Millward Brown.
Kako je navedeno u studiji sto najboljih svetskih marki, Guglova vrednost je 229,2 milijarde dolara, što je za 32 odsto više nego godinu dana pre.
Isti izvor navodi da je Epl izgubio osam odsto svoje vrednosti koja sada iznosi 228,5 milijardi dolara.
Među prvih pet još se nalaze Majkrosoft sa 121,8 milijardi dolara, telekomunikaciona kompanija AT&T koja je uz 20-procentno povećanje vrednosti narasla na 107,4 milijardi, kao i društvena mreža Fejsbuk koja je s rastom od 44 odsto sada vredi 102,5 milijardi.
Analitičari i stručnjaci za brendove najveće zasluge za rast Gugla pripisuju razvojnoj strategiji koja je zasnovana na inovacijama, kako bi kompanija ostala u korak s vremenom.
Gugl je u poslednje vreme najviše uložio u tehnologije kojima se veštačka inteligencija pretvara u nezaobilazni deo naše svakodnevice.
https://www.bizlife.rs/vesti/osnivac-gugla-tajno-radi-na-letecem-automobilu/
Izvor: B92
Pingback: Top 10 auto-brendova: Tesla ušla, VW ispao - Bizlife.rs