Koka-kola u saradnji sa domaćim umetnicima: Jedinstvena serija dizajniranih flašica
Prvi put na domaćem tržištu koka-kola (Coca-Cola) je ostvarila saradnju sa lokalnim umetnicima, koji su osmislili šest potpuno unikatnih stilova flašica, pružajući ljubiteljima ovog napitka sasvim novi Koka-kola doživljaj. Braća Burazeri, Artez, Linnch, Nikola Mihajlović Kori, Vuk Ćuk i Bratislav Milenković bili su inspirisani čulima koja učestvuju u konzumiranju koka-kole kao i svojim ličnim doživljajem najpoznatijeg svetskog brenda.
Ova jedinstvena, ograničena serija koka-kola flašica predstavljena je javnosti na velikoj žurci u Dorćol Platz-u pred brojnim umetnicima, dizajnerima, poznatim ličnostima, partnerima i prijateljima kompanije. Kolekcija je prikazana kroz autentične audio-vizuelne materijale koji su pokazali proces nastanka flašica i rad umetnika koji su bili nadahnuti senzacijama koje se javljaju pri ispijanju čuvenog napitka.
Koka-kola je odavno više od pića, postala je deo pop kulture kao inspiracija umetnicima i savremene mode, a sada po prvi put omogućila je i široj javnosti da uživa u ovoj oblasti primenjenog dizajna. Doživljaj ispijanja koka-kole sada je pojačan vizuelnom eksplozijom boja, oblika i poruka optimizma koje su autori prikazali neobičnim kombinacijama elemenata na svakoj od flašica.
„U koka-koli se uživa svim čulim, a svaka od ovih dizajniranih flašica to dodatno ističe. Coca-Cola je do sada već navikla svoje potrošače na razna iznenađenja ali smo ovoga puta otišli korak dalje stvorivši seriju flašica za kolekcionare, budući da će ljubitelji Coca-Cole moći da zadrže svoju flašicu i nakon ispijanja, te tako postanu vlasnici svojevrsnih umetničkih dela“, istakla je Tanja Petrović, marketing menadžer kompanije Coca-Cola.
Ono što je takođe specifično je da ovu seriju flašica prati i odgovarajuća kolekcija odevnih predmeta i modnih dodataka poput majica, novčanika, cegera, postera i drugih detalja, a detaljnije informacije o prodaji ovih artikala možete pronaći na www.coca-cola.rs
Izvor: BIZLife