Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vil Smit: Moć više nije u rukama marketinških stručnjaka (VIDEO)

    „Dani ’dima i ogledala’ u marketingu i prodaji su završena. Ljudi će od sada vrlo brzo moći da saznaju pravu istinu o proizvodu,“ rekao je poznati glumac Vil Smit (Will Smith) na najprestižnijem svetskom festivalu kreativnosti u oglašavanju Cannes Lions, koji je počeo ovog vikenda.

    Smit dodaje da je cela njegova karijera bila zasnovana da svoj film proda celom svetu, ali da je sada sve u rukama gledalaca.

    „Moć više nije u rukama marketinških stručnjaka. Nekada, 80-tih i 90-tih godina bilo je dovoljno da napravite trejler sa puno eksplozija, a dok gledaoci shvate da je film sranje, vi ste film prodali. Danas, dovoljno je da neko pogleda 10 minuta filma i tvituje „Film je sranje, bolje pogledajte Vin Dizela““

    On dodaje da je sada zabavno otići na sastanak u Holivud, jer je glavna stvar na tim sastancima naći ideju za novi film.

    Vil Smit je samo jedan od mnogih poznatih učesnika festivala u Kanu. Na festivalu će govoriti i Gvinet Paltrou, Spajk Džouns, kao i čuveni reditelj Oliver Stoun. Izdvajamo i pojavljivanja Ane Vintur, urednice magazina Vogue, kao i specijalnu sesiju iluzioniste Dejvida Koperfilda. Ne treba pominjati da festivalu prisustvuju direktori i kreativni direktori najvećih svetskih kompanija, a posebna mesta i programe u Kanu imaće tehnološki divovi Gugl, Fejsbuk, Adobe, IBM i Oracle.

    kan

    Izvor: BIZLife

    Foto: YouTUbe screenshot

    Piše: M.M.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE