Vil Smit: Moć više nije u rukama marketinških stručnjaka (VIDEO)
„Dani ’dima i ogledala’ u marketingu i prodaji su završena. Ljudi će od sada vrlo brzo moći da saznaju pravu istinu o proizvodu,“ rekao je poznati glumac Vil Smit (Will Smith) na najprestižnijem svetskom festivalu kreativnosti u oglašavanju Cannes Lions, koji je počeo ovog vikenda.
Smit dodaje da je cela njegova karijera bila zasnovana da svoj film proda celom svetu, ali da je sada sve u rukama gledalaca.
„Moć više nije u rukama marketinških stručnjaka. Nekada, 80-tih i 90-tih godina bilo je dovoljno da napravite trejler sa puno eksplozija, a dok gledaoci shvate da je film sranje, vi ste film prodali. Danas, dovoljno je da neko pogleda 10 minuta filma i tvituje „Film je sranje, bolje pogledajte Vin Dizela““
On dodaje da je sada zabavno otići na sastanak u Holivud, jer je glavna stvar na tim sastancima naći ideju za novi film.
Vil Smit je samo jedan od mnogih poznatih učesnika festivala u Kanu. Na festivalu će govoriti i Gvinet Paltrou, Spajk Džouns, kao i čuveni reditelj Oliver Stoun. Izdvajamo i pojavljivanja Ane Vintur, urednice magazina Vogue, kao i specijalnu sesiju iluzioniste Dejvida Koperfilda. Ne treba pominjati da festivalu prisustvuju direktori i kreativni direktori najvećih svetskih kompanija, a posebna mesta i programe u Kanu imaće tehnološki divovi Gugl, Fejsbuk, Adobe, IBM i Oracle.
Izvor: BIZLife
Foto: YouTUbe screenshot
Piše: M.M.
Pingback: FOTO GALERIJA: Najprestižniji svetski festival kreativnosti u slikama - Bizlife.rs