VW investira u „ubicu Ubera“
Nemački proizvođač automobila Volkswagen je objavio da će investirati 300 miliona dolara u izraelsku start-up kompaniju Gett.
Gett, usluga slična drugim taksi aplikacijama kao što su Uber, Lyft i Didi Chuxing, deluje u 60 gradova širom sveta. Za razliku od rivala, vozači Getta svoje klijente prevoze u taksijima i crnim vozilima.
Gett se uveliko koristi u gradovima kao što su Moskva i London, ali ne uspeva dostići uspeh Ubera i prodreti na američko tržište, gde su do sada samo prisutni u Njujorku.
Gett, često je u medijima nazvan „ubica Ubera“, zbog ponude luksuznijih automobila i nižih cena, upravo je u Njujorku pokrenuo oštru kampanju protiv Ubera, s reklamnim plakatima na kojima naglašava nadmoć svojih usluga nad Uberovim i promotivnim vožnjama po znatno nižim cenama.
Kako navodi Fortune, ovom investicijom Volkswagen otvara vrata saradnji s Gettom kroz uključivanje svojih vozila u posao, ili pružanje usluga preduzećima.
„Sve je veća potražnja za vožnjom na zahtev“, navodi suosnivač i izvršni direktor Getta Shahar Waiser. Navodi da Gett ovim putem Volkswagen grupaciji pruža tehnologiju za jačanje liderske pozicije i širenje na polje mobilne dostupnosti za svoje potrošače.
Izvor: SEEbiz