Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    10 karakteristika efikasnog sadržaja

    Sadržajni marketing je kao prvi randevu. Ako pričate samo o sebi, drugi će otići.“ David Beebe

    Nenad Senić je glavni urednik u vodećoj slovenačkoj agenciji za content marketing PM, poslovni mediji. U zadnjih nekoliko godina je kreirao i uređivao broj nagrađenih korporativnih publikacija i digitalnih medija i sarađivao sa brojnim malim i velikim brendovima.

    Na konferenciji „Content experience“ govorio je o karakteristikama efikasnog sadržaja, a to su: Biti relevantan, kvalitetan, i „igrati“ na duži rok.

    #1 „Srušite zidove! Objedinite iskustva.“
    Neka svaki sektor na poslu efektivno sarađuje jedan sa drugim.

    #2 „Planirati, planirati i samo planirati.“
    Ništa ne počinjete da radite ako niste pre toga dobro isplanirali. Neka planiranje oduzme i najviše vremena, sve će kasnije biti mnogo lakše.

    #3 „Zašto? Ko? Kako? Čime?“
    Treba sebi da postavimo pitanje: „Koji su naš ciljevi, kome se obraćamo, gde se ti ljudi nalaze? Onda znamo kako da im plasiramo sadržaj, itd.

    #4 „Detaljno poznavanje publike“
    Ova tačka nadovezuje se na prethodnu. „Najgora ciljna grupa je „svi“. Počnite sa uskom nišom.

    #5 „Relevantan sadržaj, kvalitetan sadržaj“
    Ko to određuje? To je vaša publika. Na primer, da li i koliko često odgovarate na pitanja publike? Jako je bitno da im izlazite u susret. „Sva pitanja su važna.“ Sakupljajte pitanja vaših klijenata, jer je to, ma koliko vama glupo zvučalo, ono što je važno, i odgovarajte na njih.

    #6 „Koji žanr?“
    Postavite sebi pitanje: Koji je najbolji način da dostignem određene ciljeve? Kojim žanrom je najbolje da se služimo da bismo poslali najefektivniju poruku? To može biti članak, video, i/ili infografik.

    #7 „Nemojte da se plašite belog papira, ili praznine“
    Praznina ili beli papir mogu da budu efektivniji nego što ste mislili. Nemojte preterivati u sadržaju.

    #8 „Najbolji, najrelevantniji sadržaj vam ništa ne znači, ako ga ne uživaju oni, za koje je namenjen.“ Plasirajte sadržaje do vaše prave ciljne grupe.

    #9 „Ako ne merite efikasnost svojih aktivnosti, onda kako da znate da li ste efikasni? Ne investirajte samo u produkciju, nego i u merenje uspeha.“

    10. „Ako se ne možete osloniti na medije, onda morate postati medij.“ Lasse Hoegfeldt, Jyske Bank.

    Izvor: BIZLife

    Piše: N.V./D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE