Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    15 finalista u trci za Effie nagradu

    Specijalni žiri, odabrao je ove godine petnaest marketinških kampanja koje će ući u trku za prestižnu Effie nagradu. Ko će ove godine osvojiti ovu laskavu titulu, prepoznatiljivu u celom svetu, biće poznato na gala ceremoniji 12. juna.

    U trci za Effie učestvuju svi kandidati koji su prijavili marketinške aktivnosti u periodu od 1. januara do 31. decembra 2018. godine.

    Kampanje koje su se našle na listi najefektivnijih u ovoj fazi takmičenja su:

    Pšenično je Zaječarsko
    Nectar – Već 20 godina nije svejedno! (U tri kategorije)
    #RADIMuMEKU
    Vip Kinoteka
    Booster – BEE MAD!
    Transparentni keš krediti
    Munchmallow – Priča za sebe (U dve kategorije)
    Smartić Satić
    Vip Žabalesku prepaid
    Total
    Vip Back to school family platforma
    Intarifa postpaid – čet intervjui

    Nova sezona takmičenja počela je 4. februara, a ove godine takmičari na raspolaganju imaju ukupno 18 kategorija.

    U prvoj rundi žiriranja učestvovala su ukupno 37 stručnjaka u oblasti marketinških komunikacija, koji su od više desetina pristiglih radova izabrai one koje smatraju najefektivnijim.

    Ove godine dodela Effie nagrada organizuje se po treći put u Srbiji. U prethodne dve godine dodeljeno je ukupno 13 bronzanih Effie trofeja, četiri srebra i jedan zlatni Effie.

    Effie nagrade su globalno poznate među oglašivačima i agencijama kao nagrade koje ističu efektivnost komunikacija, odnosno one koje prepoznaju sve oblike komuniciranja koji doprinose uspehu brendova.

    Izvor: BIZLife

    Foto: promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE