15 finalista u trci za Effie nagradu
Specijalni žiri, odabrao je ove godine petnaest marketinških kampanja koje će ući u trku za prestižnu Effie nagradu. Ko će ove godine osvojiti ovu laskavu titulu, prepoznatiljivu u celom svetu, biće poznato na gala ceremoniji 12. juna.
U trci za Effie učestvuju svi kandidati koji su prijavili marketinške aktivnosti u periodu od 1. januara do 31. decembra 2018. godine.
Kampanje koje su se našle na listi najefektivnijih u ovoj fazi takmičenja su:
Pšenično je Zaječarsko
Nectar – Već 20 godina nije svejedno! (U tri kategorije)
#RADIMuMEKU
Vip Kinoteka
Booster – BEE MAD!
Transparentni keš krediti
Munchmallow – Priča za sebe (U dve kategorije)
Smartić Satić
Vip Žabalesku prepaid
Total
Vip Back to school family platforma
Intarifa postpaid – čet intervjui
Nova sezona takmičenja počela je 4. februara, a ove godine takmičari na raspolaganju imaju ukupno 18 kategorija.
U prvoj rundi žiriranja učestvovala su ukupno 37 stručnjaka u oblasti marketinških komunikacija, koji su od više desetina pristiglih radova izabrai one koje smatraju najefektivnijim.
Ove godine dodela Effie nagrada organizuje se po treći put u Srbiji. U prethodne dve godine dodeljeno je ukupno 13 bronzanih Effie trofeja, četiri srebra i jedan zlatni Effie.
Effie nagrade su globalno poznate među oglašivačima i agencijama kao nagrade koje ističu efektivnost komunikacija, odnosno one koje prepoznaju sve oblike komuniciranja koji doprinose uspehu brendova.
Izvor: BIZLife
Foto: promo