Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    16 inženjera na Sudu časti zbog potpornog zida

    Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture podnelo je prijavu Sudu časti Inženjerske komore Srbije protiv 16 inženjera sa zahtevom da im licence budu oduzete zbog pada potpornog zida na Koridoru 10 u Grdelici, piše list „Politika“.

    Kako list nezvanično saznaje, prijava je podneta u petak, 24. avgusta, protiv projektanata i inženjera koji su obavljali tehničku kontrolu glavnog projekta za izgradnju dela autoputa na deonici Grdelica-Caričina dolina.

    U prijavi se navodi da je u poslednja dva meseca „mobilnost terena bila značajna“ i da je „kulminirala tog jutra, kada je došlo do urušavanja dela konstrukcije, da bi posle dvadesetak sati došlo do novog urušavanja“.

    List navodi i da je resorna ministarka Zorana Mihajlović ranije najavila da će tražiti da inženjerske licence budu oduzete svima koji su stavili potpis na taj projekat.

    Izvor: Politika

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Komentari

    • Dr Miggyy

      NE MOŽE SVE DA SE OPERE, OSTAJU FLEKE MINISTARKO?! Pokrenuta prijava protiv 16 inženjera na sudu časti Inženjerske komore Srbije zbog rušenja potpornog zida u Grdeličkoj klisuri od strane ministarke Mihajlović je slamka da sebe spašava od odgovornosti. Prijavljen slučaj treba pošteno ispitati, a prijavu na neki način proširiti i na ministarku građevine i direktora za vazduplohove. Pretpostavljam da su uticali i te kako na kvalitet projekata i njihovog izvođenja. Da li ministarka misli da je neko lud pa da se isti projekat, maltene, radi 11 puta, to je neko zahtevao iz vrha “Koridora Srbije” ili iz Vlade. Kako je i koliko vršena revizija projekata i kako je vršen nadzor nad realizacijom projekta ili projekata Autoritet vlasti treba da utiče, ali mora da zna zašta je stručan i kadar. Ovako vlasti su već oprani, a naneta šteta narodu Srbije da li je procenjena, pominju se tri i sedam miliona evra, a rokovi. Pominju se greške i izvođača radova, a ovde u priavi je izostavljen. Da se razumemo, oduzimanje licence je najmanji problem, problem su nagomilani troškovi i probijeni rokovi za par godine, a postavlja se pitanje kada će se sve ovo okonćati. Do kraja tekuće godine, Zoka može da dubi na svoju lepu glavu, nema šanse da se završi. Verovatno mora da rade novi projekat, postojećih pokazali svoju dobrotu, pa tek onda izgradnja potpornih zidova ili na drugi način obezbeđenja autoputa. Valjda iy ovoga neko ‘e nau;iti lekciju?

      • Bor Boranin

        ИСТРАЖИТИ ДО КРАЈА! Ово што се десило у Грделичкој клисури, рушење потпорног зида и то више пута, је брука за грађевинску струку, а још више за политичаре и извођаче радова, а тек штета и пролонгирање завршетка историјског аутопута, који се гради око тридесет година. Не суд части, већ прави суд треба да разоткрије ко је све ту муљао, а сада се то своди на кривицe 16 инжењера, што није могуће. Да не би се свашта причало и догађало, а да се забашуре кривице и министарстава и политичара, потребно је тужилаштво и судство да дају, непристрасно, своју задњу реч. Штета је превелика, мутљавина не мерљива и томе слично.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE