Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    22 tone Frikom proizvoda za Narodne kuhinje Crvenog krsta

    U vremenima kada se suočavamo sa velikim izazovima potrebno je pokazati solidarnost i humanost kada su u pitanju najugroženiji. Kompanija Frikom donirala je 22 tone proizvoda Narodnoj kuhinji Crvenog krsta, čime je još jednom pokazala da su društvena odgovornost i briga o zajednici jedna od važnijih načela njenog poslovanja.

    Ove godine, u saradnji sa Crvenim krstom Srbije, kompanija Frikom je organizovala akciju u okviru koje su potrošači kupovinom sladoleda Quattro 1650ml učestvovali u doniranju sredstava za poboljšanje kvaliteta kuvanih obroka za korisnike Narodnih kuhinja. Tako su verni potrošači, pored uživanja u omiljenim ukusima, ujedno i doprineli realizaciji ove donacije.

    Budući da drugi put organizuju ovu vrstu donacije, kompanija Frikom i Crveni krst su zajedničkim snagama dokazali da je moguće biti human i pomoći onima kojima je to najpotrebnije.

    „Zahvaljujem se Frikomu kao društveno odgovornoj kompaniji koja je i ovoga puta dobro razumela velike potrebe korisnika narodnih kuhinja Crvenog krsta.Ovo je dobar primer i drugima koji žele i mogu da pomognu onima kojima je naša pomoć još uvek neophodna“, izjavio je generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.

    Frikom će nastaviti da organizuje i podržava humanitarne akcije i da, kao regionalni lider u proizvodnji i distribuciji sladoleda i smrznute hrane, pruža podršku i najugroženijima.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE