Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prehrambene kompanije ugovorile izvoz na sajmu u Kelnu

    Posle učešća na sajmu „Anuga 2011“ u Kelnu, 13 srpskih prehrambenih kompanija objavilo je da su realizovale prodaju u vrednosti od dva miliona dolara, a da se za izvoz robe u vrednosti od 3,2 miliona dolara još vode pregovori, saopštila je danas Američka agencije za međunarodni razvoj (USAID).

    Voće i proizvodi od voća uglavnom se plasiraju na tržište EU, dok će konditorski proizvodi od sada moći da se nađu i na tržištima Mongolije, Tajvana, Libana, Južne Afrike i Izraela.

    Od 13 prehrambenih kompanija koje su učestvovale na sajmu u Kelnu, šest kompanija izlagalo je u sklopu nacionalnog paviljona i to „Master Frigo“, „Pionir“, „Healthy Fruit“ (Agrograf), „Frigonais“, „Foodland“ i „Agranela“. Ostalih sedam kompanija izlagalo je samostalno.

    Smrznuto, sveže i suvo voće, pirei, džemovi, sokovi i konditorski proizvodi samo su deo širokog asortimana prozvoda koji bili izloženi na ovogodišnjem sajmu.

    Učešće srpskih kompanija na ovogodišnjem sajmu pomogli su Agrobiznis projekat USAID-a i Privredna komora Srbije.

    Svake druge godine, kompanije iz celog sveta okupljaju se na sajmu „Anuga“ u Kelnu i predstavljaju svoje proizvode predstavnicima prehrambene industrije. Na sajmu „Anuga 2011“, izlagalo je 6.596 kompanija iz 100 zemalja. Preko 155.000 ljudi iz 180 zemalja posetilo je sajam ove godine.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE