Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    3 (nova) trenda u pisanju CV-ja koje možete da pratite

    Trendovi se stalno menjaju, u muzici, modi, industriji mobilne telefonije i automobila. Čak i kod apliciranja za posao stvari nisu mnogo drugačije.

    Kako piše sajt FastCompany, HR menadžeri i poslodavci vole da vide kandidate koji se trude da privuku njihovu pažnju, i skockaju radnu biografiju koja će im zapasti za oko. Ovo su tri nova trenda u pisanju CV-ja:

    1.Kratko i slatko

    Istraživanja pokazuju da poslodavac provede od 6 do 9 sekundi čitajući vaš rezime, zato nemojte trošiti vreme i reči. Izbacite sve suvišno, ali obratite pažnju na svaku reč koja stoji u biografiji.

    Kraće biografije su lakše za čitanje, ali one moraju da pređu na poentu odmah, i to moćnim, preciznim jezikom. Za razliku od trenda od pre nekoliko godina, kada se u CV stavljalo mnogo primera dostignuća, nagrade, pohvale… sada je cilj pokazati za koju oblast ste kvalifikovani, zašto i koje će dobrobiti kompanija dobiti od vas,” kaže Rej Koen, stručnjak za savetovanje za bolju karijeru, i autor vodiča – “The Wall Street Professional’s Survival Guide”.

    2. Hiperlinkovi

    Želite da CV bude koncizan a opet sadržajan? Hiprelinkovi rešiće taj problem, i obezbediće relevantne informacije i resurse.

    Hiperlinkovi su kao fusnote za vaš CV. Imate slobodu da informaciju upotpunite širim dokazima i značajnijom sadržinom,” kaže Koen i dodaje: “Ovakvim rezimeom zadovoljavate one kojima je pažnja kratka i ograničena, ali i one koji bi da se udube u vašu radnu biografiju i iskustvo.
    Stvari koje ćete linkovati birajte pažljivo – treba da budu samo one koje će vas izdvojiti kao kandidata za baš taj određeni posao.

    3. Digitalne radne biografije

    Neki prave propratno pismo u formi videa. Stručnjaci kažu da će kratak video sigurno privući pažnju poslodavaca. Kandidati bi kroz video trebalo da pokažu svoju ličnost i stil komunikacije – Sve ono što se ne može videti iz običnog CV-ja.

    Ako konkurišete za neku poziciju u kreativnoj industriji, onda će svakako vaša prednost biti digitalni portfolio. Takva biografija pokazaće da ste pripremljeni, kvalifikovani i ostaviće dobar utisak.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE