Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    3 osnovne GREŠKE prilikom pokretanja sopstvenog biznisa

    Statistika kaže da čak 90 posto startapa doživi neuspeh. Kako ne biste bili deo loše statistike, a planirate da se oprobate u preduzetničkim vodama, obratite pažnju na najčešće greške prilikom pokretanja sopstvenog biznisa.

    I dok će vam na putu izgradnje sopstvenog poslovanja biti bezbroj prepreka od strane tržišta, konkurencije i drugih faktora, vodite računa da sami sebi ne pravite probleme i upravo na tri najčešća ukazuje Noobpreneur.

    Predugo čekate da naplatite svoj posao

    Ne upadajte u zamku čekanja određenog broja pratilaca na društvenim mrežama ili pretplatnika na kanalima, pre nego što naplatite svoju poslovnu ideju. Ovo je jednostavno gubljenje zarade. Nikada nije pravi trenutak, a čekanje je samo trošenje vremena i novca. Ne pravite toliku uvertiru da biste pritisnuli dugme za aktivaciju.

    Odugovlačenje izaziva anksioznost. Morate da shvatite da je tržište preduzetnika malo i borbeno i da sa njim što pre morate ući u koštac. Počnite prodaju i vidite kako stojite i gde ste.

    Loša ideja

    Da li ste ’okusili’ svoju poslovnu ideju? Nećete verovati ali većina nije. Pre prodaje morate čuti što više mišljenja i na kraju krajeva morate sami iskusiti ono što prodajete. Najveći problemi su da proizvod ili ne može da reši problem za koji je namenjen ili nije dovoljno drugačiji od gomile konkurentskih proizvoda na tržištu, koje je dolaskom interneta postalo ceo svet. Zbog masovnosti jedino što vaš proizvod ili usluga moraju da budu jeste – jedinstveni.

    Ne slušate korisnike

    Korisnici vaših proizvoda i usluga su razlog postovanja vašeg bizisa. Bez njih nema vaše prodaje, a kasnije ni biznisa. Veoma je važno da slušate i čitate šta oni imaju da kažu. Da li se njima dopada proizvod ili ne i zašto, šta o njemu misli i kako možete da ga unapredite? Nije dovoljno samo da ih saslušate već i da zaista shvatite i primenite to što vam govore. Aktivirajte ih dodatno kako biste podstakli njihovo iznošenje mišljenja.

    [preporucene_vesti ids=“251970, 107658, 242629″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: printscreen

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE