BIZLife lista “30 ispod 30”: Darko Mrkonja, biznis

PinterestFacebookTwitterShare

Darko Mrkonja je regionalni direktor prodaje za regiju sever, kompanije Coca-Cola HBC Srbija. Rođen je 1990. godine u Zagrebu. Završio je Zrenjaninsku gimnaziju i diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Subotici, na smeru menadžment. Svoja prva poslovna iskustva sticao je tokom “Coke summership” programa letnje prakse u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija 2013. godine. Ubrzo je postao deo RISE Management trainee programa u kompaniji, koji omogućava mladim i talentovanim diplomcima da započnu svoju karijeru i postanu budući lideri. U okviru programa je radio u sektoru za ključne kupce, zatim  je razvijao prodaju na terenu, a kasnije kao supervizor prodaje u Somboru i Kraljevu. Posle toga je  postao zamenik regionalnog direktora za kategoriju piva  za region zapadne Srbije, a od marta 2017. godine je kao regionalni direktor bio odgovoran za prodaju za Dunavski region. Od februara ove godine je na poziciji direktora prodaje za region severne Srbije.

Motivacija

“Motiviše me mogućnost rada na ličnom razvoju, što je i bio jedan od ključnih razloga zbog kojih sam se priključio kompaniji Coca-Cola HBC. Industrija u kojoj radim traži dinamičan pristup poslu te konstantno morate biti na visokom nivou kako biste bili uspešni. Mislim da su male pobede i prilika da se proslave, pravi način da se zadrži motivacija, jer one konstantno daju osećaj uspešnosti.”

Podrška

„Moja najveća podrška generalno u životu su mi moji najbliži. Na prvom mestu porodica i buduća supruga. Oni mi zaista daju neverovatnu snagu da dam sve od sebe na profesionalnom planu. Lokalno tržište je vrlo dinamično i promene koje ja moram da predvidim i ispratim se dešavaju gotovo na svakodnevnom nivou. Zbog toga je pre sve razumevanje i podrška porodice za mene najvažnija.“

Cilj

„Moj cilj je definitivno da nastavim sa profesionalnim razvojem u okviru kompanije Coca-Cola HBC Srbija. Od kada sam deo ovog tima, mnogo sam toga naučio a prevashodno u oblasti prodaje, koja me najviše i interesuje. Definitivno želim da ostanem u sektoru prodaje i nastavim sa sjajnim rezultatima koje naša kompanija pravi. U nekom srednje dugoročnom periodu sebe vidim na poziciji Sales Managera.“

Izvor: BIZLife