Zepter ADS pokrenuo magazin o marketingu
„Kada neko želi da razvije poslovanje, uobičajeno je da se okreće promotivnim aktivnostima čiji su deo baneri i druge vrste oglašavanja na internetu. Stara podela na „obične“ i „digitalne“ agencije sve više gubi na značaju – u vremenu krize za klijenta se radi sve što poželi. Otud potreba da se detalji vezani za efikasnu promociju obelodane i stave na raspolaganje svima. Marketing magazin pokrenuli smo za dobrobit svih učesnika na tržištu kojima internet može pomoći u poslovanju,“ kaže Aleksandar-Jon Stefan, izvršni direktor ZepterADS, koji je pokrenuo ovaj projekat namenjen svima koji žele da se informišu o stanju oglašavanja na webu i stanju onlajn nacije.
Predrasuda je da internet služi samo za bezdušnu prodaju. Prenos informacija putem internet sajta u smislu kvaliteta uveliko nadilazi reklamne slogane plasirane kao reklame na televiziji ili radiju. Ono što kompanijama i brendovima treba je taj transfer informacija – da onlajn populacija sazna, stvori silku, izgradi poverenje u brend. Zato su internet kampanje danas sastavni deo svih planova za promociju, a nije retkost da se adrese web sajtova plasiraju i na bilborde.
„Prisustvo na internetu može imati oblik interaktivne igrice na Fejsbuku, hora odobravanja na Twitteru, ili, za šta se firme najpre opredeljuju, dobro postavljenog web sajta sa sadržajem koji korisnici cene i koji im realno treba. Marketing na internetu je najpre usmeren na sajt jer je to ono što se u stvari promoviše društvenim mrežama. U okviru Marketing magazina koji je posvećen internetu nalaze se rubrike vezane za ePR i trendove na tržištu kao i važne događaje u vezi s e-trgovinom,“ dodaje Jelena Jovanović, glavni urednik Marketing Magazina.
Marketing magazin nalazi se na adresi edu.zepterads.rs, besplatan je i jedini uslov za pristup svim tekstovima je popunjavanje kratkog upitnika u vezi sa navikama u oglašavanju.