Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Jedna cena na rafu – druga na kasi

    Potrošači se sve češće žale da im se pri kupovini dogodi da proizvod kupe po jednoj, a plate po drugoj, višoj ceni. Takvih „zabuna“ na kasi posebno ima prilikom akcijskih sniženja i velikih kupovina.
     
    Dešava se da se akcijska cena delikatesa na volšeban način pretvori u redovnu ili se manja gramaža nekog voćnog napitka računa kao cena od litra.
     
    Da li je to namerno ili greška u ukucanoj šifri – pitanje je koje postavljaju sve češće kupci. Nedavno je u jednom hipermarketu izletnička salama na akciji koštala 1.549, ali na kasi je ipak otkucana redovna cena od 1.669 dinara…

    Većina trgovaca ističe da su u pitanju nenamerne greške, kada se cena istaknuta u akcijskom lifletu, ili na samom rafu ne poklapa sa cenom koja izađe na kasi. Razlog je, kažu, „sistemske“ prirode i česte promene cena, a koje umeju da unesu zbrku.

    – Sami kasiri ne prave te greške namerno, jer oni samo očitavaju „bar kod“ sa artikla, tako da je greška u tom slučaju do sistema, a ne do njih – ističu u jednom trgovinskom lancu.

    Naravno, potrošači primete uvek kada je na rafu cena niža, a na računu izađe viša cena.

    – Vrlo retko se dešava da kasa izbaci pogrešnu cenu – kaže Martina Petrović, iz Sektora odnosi s javnošću „Deleza“. – Do ovakih situacija dolazi usled čestih akcijskih sniženja i nivelacija cena, pa se desi, da bilo na rafu ili u kasi, ostane stara cena proizvoda.

    U „Veru“ tvrde da do propusta ne dolazi.

    – Imamo veoma dobro organizovan sistem poslovanja ojačan na spornim mestima na kojima postoji mogućnost nedoslednosti. Pritužbi, do sada, nije bilo – tvrde u ovom lancu.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE