Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Priprema se teren za metro preko mosta na Adi

    Loše vreme prethodnih dana usporilo je radove na pristupnim saobraćajnicama mosta preko Ade. Umesto čekića, brusilica i aparata za varenje, majstori su baratali sa lopatama kako bi uklonili sneg sa gradilišta. Ali čim su padavine stale i minus se smanjio, nastavili su uobičajenim tempom. Podeljeni su po smenama i svako ima svoje zaduženje, te ne prave gužvu i ne smetaju jedni drugima.
     
    Na severnim pristupima mostu posle puštanja u funkciju rampe „6“, koja saobraćaj sa mosta vodi ka „buvljaku“, nastavljeni su radovi od mosta do sredine železničke stanice Novi Beograd, u dužini od jednog kilometra, koji će biti završeni do kraja godine.
     
    – Na delu kod OTC u toku je izrada stubova za konstrukciju beogradskog metroa, koja se nalazi u sredini čitave konstrukcije unutrašnjeg magistralnog prstena – kaže Nenad Bajić iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. – U martu će na ovim stubovima početi izlivanje gornje konstrukcije, a do kraja leta biće završeni i radovi na delu deonice prema Ulici Đorđa Stanojevića.
     
    Šlemove, rukavice, kombinezone i radne čizme navukli su i neimari na suprotnoj obali, koji rade na petlji „Radnička“. Završena je izgradnja 365 metara dugačkog trećeg nivoa koji je pušten u rad, a majstori su sada angažovani oko izgradnje kružnog toka i stubova za silazno-uzlazne rampe. 
     
    – Završeno je betoniranje četiri segmenta konstrukcije kružnog toka, u toku je postavljanje armature i oplate za njegov poslednji, peti deo – objašnjava Bajić. – Konstrukcija celog kružnog toka biće završena u martu, a do kraja ove godine biće završene betonske konstrukcije šest od osam silazno-uzlaznih rampi, koje vode na kružni tok. Trenutno se izvode radovi na prvoj, koja saobraćaj sa Mosta na Adi spušta ka kružnom toku.
     
    Radovi na konstrukciji beogradskog metroa, koja je u okviru petlje dugačka 375 metara, nastavljeni su posle pauze zbog niskih temperatura. Izgrađeno je 13 od ukupno 19 stubova, do jeseni ove godine biće završeni i radovi na izgradnji stanice beogradskog metroa, stajališta javnog prevoza, liftova i stepeništa u okviru petlje.
     
    U junu će započeti rušenje postojećeg „tobogana“ u Radničkoj ulici i izgradnja nove konstrukcije sa po tri saobraćajne trake. Do kraja godine trebalo bi da budu završeni i prilazi novoj konstrukciji Radničke ulice sa zemlje.
     
     
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE