Priprema se teren za metro preko mosta na Adi - BIZlife

Prijavite se na naš newsletter "PREGLED DANA"

Priprema se teren za metro preko mosta na Adi

Loše vreme prethodnih dana usporilo je radove na pristupnim saobraćajnicama mosta preko Ade. Umesto čekića, brusilica i aparata za varenje, majstori su baratali sa lopatama kako bi uklonili sneg sa gradilišta. Ali čim su padavine stale i minus se smanjio, nastavili su uobičajenim tempom. Podeljeni su po smenama i svako ima svoje zaduženje, te ne prave gužvu i ne smetaju jedni drugima.
 
Na severnim pristupima mostu posle puštanja u funkciju rampe “6”, koja saobraćaj sa mosta vodi ka “buvljaku”, nastavljeni su radovi od mosta do sredine železničke stanice Novi Beograd, u dužini od jednog kilometra, koji će biti završeni do kraja godine.
 
– Na delu kod OTC u toku je izrada stubova za konstrukciju beogradskog metroa, koja se nalazi u sredini čitave konstrukcije unutrašnjeg magistralnog prstena – kaže Nenad Bajić iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. – U martu će na ovim stubovima početi izlivanje gornje konstrukcije, a do kraja leta biće završeni i radovi na delu deonice prema Ulici Đorđa Stanojevića.
 
Šlemove, rukavice, kombinezone i radne čizme navukli su i neimari na suprotnoj obali, koji rade na petlji “Radnička”. Završena je izgradnja 365 metara dugačkog trećeg nivoa koji je pušten u rad, a majstori su sada angažovani oko izgradnje kružnog toka i stubova za silazno-uzlazne rampe. 
 
– Završeno je betoniranje četiri segmenta konstrukcije kružnog toka, u toku je postavljanje armature i oplate za njegov poslednji, peti deo – objašnjava Bajić. – Konstrukcija celog kružnog toka biće završena u martu, a do kraja ove godine biće završene betonske konstrukcije šest od osam silazno-uzlaznih rampi, koje vode na kružni tok. Trenutno se izvode radovi na prvoj, koja saobraćaj sa Mosta na Adi spušta ka kružnom toku.
 
Radovi na konstrukciji beogradskog metroa, koja je u okviru petlje dugačka 375 metara, nastavljeni su posle pauze zbog niskih temperatura. Izgrađeno je 13 od ukupno 19 stubova, do jeseni ove godine biće završeni i radovi na izgradnji stanice beogradskog metroa, stajališta javnog prevoza, liftova i stepeništa u okviru petlje.
 
U junu će započeti rušenje postojećeg “tobogana” u Radničkoj ulici i izgradnja nove konstrukcije sa po tri saobraćajne trake. Do kraja godine trebalo bi da budu završeni i prilazi novoj konstrukciji Radničke ulice sa zemlje.
 
 
 

What's your reaction?

developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE