Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    5 načina da poboljšate svoje popodne

    Ljudi koji žele da postignu mnogo ustaju rano, prvo rade najteže obaveze, imaju jutarnje rutine, zatim popiju kafu, proveravaju listu obaveza, jedu energetski doručak i gledaju da većinu posla završe do ručka. Ali šta se dešava nakon toga?

    Pritisak vam pada, tromo sedite u stolici, pokušavate da saberete misli, pet puta proveravate mejlove i na kraju žalite za elanom od jutra. Stručnjaci kažu da se dnevna produktivnost za većinu onih koji rade u kancelariji završava nakon ručka, što je u proseku oko 14:35 časova. Evo kako da popravite svoje popodne.

    -Imajte plan

    Najbolji način da unapredite svoje popodne jeste da imate razmrdavajući plan. Kada radite važan projekat želite da sve bude na maksimumu. Kako projekat odmiče menjate i adaptirate ono što radite. Često dragoceno vreme i energija odlaze na nebitne stvari, stoga je od presudnog značaja imati plan. Nađite plan koji će odgovarati vama i vašim kolegama, a kada znate koliko ste u njega uložili nećete ga zapostavljati ni u popodnevnim časovima.

    -Podignite energiju tokom ručka

    Vreme ručka je od presudnog značaja pre nego što se upustite u ostatak popodneva. To je vreme kada treba da ’napunite baterije’. Unapredite sebe jedući proteine i vlakna, naročito pasulj, meso, ribu, žitarice, jaja i mlečne proizvode. Voće i povrće je dobro ali vodite računa da to ne bude sve što ćete pojesti. Dobra ideja je i da pauzu za ručak provedete napolju sa kolegama, jer ćete moći da razvijete mnogo dobrih ideja i oraspoložite se.

    Ukoliko radite od kuće dremka od 20 do 30 minuta će vam pomoći, ali ne duže od toga jer će vas dubok san učiniti veoma nefunkcionalnim. Ukoliko niste taj tip najbolji savet jeste da izađete na brzu šetnju od 20 minuta, po mogućstvu u prirodu.

    -Radite jedno po jedno

    Mnogo je pisdano o multitaskingu koji ne postoji i koji ne možemo sprovesti kada je u pitanju ozbiljan zadatak. Naša pažnja mora biti posvećena određenim zadacima kako ne bi došlo do greške. Podelite vaš dan u različite blokove i organizujte svoje vreme. Kada ste u jednom razmišljanju lakše ćete preći na nešto srodno nego na sasvim različitu temu. Radeći na ovaj način brže ćete završiti obaveze i bićete nanje iscrpljeni na kraju dana, a biće vam lakše i u popodnevnim časovima kada vas koncentracija svakako napušta.

    -Izvucite makcimum iz jutra

    Ukoliko ne možete da pobedite popodnevnu pasivnost, priključite joj se. Većinu posla, i onaj najbitniji svakako, zakažite za prepodnevne časove ukoliko znate da vam popodne ne ide baš najbolje. Vreme posle ručka ostavite za rutinske stvari, proveravanje i pisanje mejlova, obavljanje telefonskih poziva i slično. Sve ono oko čega nećete morati mnogo da se koncentrišete i gde greška sme da vam promakne.

    -Prekinite da trošite vreme na sastanke

    Niko ne osporava važnost sastanaka, ali većina njih je gubljenje vremena. Ako su oni prepodne mnogo će vam obaveza ostati za pospano popodne. Dakle, ukoliko morate da zakazujete sastanke neka oni budu što kraći i jezgrovitiji. Dalje, bilo bi dobro da ih zakažete popodne, a da dok vam je mozak odmoran obavljate posao. Zakažite sastanak u 14:03 ili 13:26 kako bi ljudi shvatili da je svaki vaš minut važan i kako bi imali osećaj da se ubrzaju i sami, navodi ’Let’s reach success’.

    [preporucene_vesti ids=“107828, 111376, 87286″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: pixabay

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE