Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    5 STVARI koje su važnije za vaš BIZNIS od dobre ideje

    Jedna ideja nije dovoljna za postizanje uspeha. Zapravo, neke od najuspešnijih kompanija uopšte nisu bile zasnovane na jedinstvenoj ideji. Koja je bila jedina ideja Fejsbuka, Tvitera, Gugla ili Epla?

    Nijedna od ovih kompanija nije imala samo jednu ideju, ali imale su ovih pet stvari.

    Istražujete dok vas prsti ne zabole

    Ako i na trenutak mislite da samo zato što imate ideju, čak i ako je to sjajna ideja, da ste na putu ka uspehu, ne biste mogli više da grešite.

    Nemojte misliti da ste najpametniji i počnite da radite opsežna istraživanja o tome ko je imao tu ideju pre vas. Nakon što završite s tim istraživanjem, pokušajte da ustanovite ko još cilja istu publiku kao i vi. Zatim pređite na to ko nije uspeo, ko je uspeo i zašto.

    Istraživanje tržišta i analiza konkurencije predstavljaju najvažniju stvar koju ćete ikada raditi u životu svog startapa. Iz jednog razloga, kada se sretnete sa investitorom prvo pitanje koje će vam postaviti je u vezi sa vašom konkurencijom, a vaša sposobnost da ih navedete sve uz detaljnu analizu ostaviće fantastičan prvi utisak.

    Znate da je akcija/delanje najvažnije

    Znate li šta je napravilo kompaniju Fejsbuk onim što jeste? Nikada nije prestajala da ostvaruje svoju viziju povezivanja sveta.

    Ideja bez izvršenja ništa ne vredi.

    Dobijanje podrške nije samo odredište – to je deo puta

    Šta se dešava sa proizvodima u 2020. godini: Možete imati neverovatnu ideju, možete čak i da napravite fantastičan proizvod, ali bez korisnika koji mogu da potvrde vašu viziju, zapravo nemate ništa. Morate imati ljude koji će vaš proizvod koristiti.

    Spremni ste za unaprešivanje na osnovu stvarnih podataka

    Ako imate tri korisnika, obratite pažnju na način na koji ti korisnici komuniciraju sa vašim proizvodom, šta vole a šta ne.

    Nije tajna da je toliko uspešnih kompanija nastalo u potpuno drugačijem prostoru, ali su obratili pažnju na način na koji su korisnici koristili aplikaciju, i unapređivali su je.

    Znate da su korisnici zainteresovani za problem koji rešavate

    Nakon što ste istražili, sproveli u delo, stekli podršku i unapredili proizvod, sada je vreme da izmerite efikasnost svog rada. Koliko vremena zapravo korisnici potroše u vašoj aplikaciji? Da li se vraćaju? Koliko često?

    Ako ste zadržali ljude i oni se „vraćaju po još“ sigurno radite nešto dobro. Ako to nije slučaj preispitajte šta radite i kako ćete privući korisnike da vam se uvek vraćaju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE