Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    5 trikova kojima se supermarketi služe kako bi povećali prodaju

    Vreme praznika poznato je po velikim gužvama kako na ulicama tako i u prodavnicama i u supermarketima. Ta grozničava atmosfera nekad može da natera da se novac troši nemilice i bez pažnje. Možda ste primetili neke od ovih trikova kojima se prodavci služe kako bi povećali prodaju, odnosno kako biste kupili i ono što niste planirali, niti vam je bilo potrebno:

    1. Hleb je uvek na kraju prodavnice:  Većina ljudi kupuje hleb svakodnevno i zaista nije slučajno što je na kraju radnje. Da biste došli do hleba morate da prođete kroz celu prodavnicu i tako gledate i druge proizvode. Kao posledica toga, skoro uvek ćete se vratiti iz prodavnice sa još nekim proizvodom, osim hleba.

    2. Kafići na ulazima u supermarket: mirisi su moćni i mame kupce. Iz tog razloga u mnogim šoping molovima kafići se nalaze na ulazu kako bi vas miris kafe privukao. Isti je slučaj i sa parfimerijama.

    3. Restorani brze hrane: Svaki šoping centar ima neki restoran brze hrane. Čak iako niste gladni, miris hrane će vas naterati da kupite nešto i pojedete. Ali ne samo to, kada je prisutna svest da je uvećan broj ljudi koji dolaze u šoping zbog poklona, tu su i akcije – uz hranu dobijete kafu, što je još jedan način da vam se izmami novac koji niste planirali da potrošite.

    4. Promocije i popusti na ćošku: Stavljanje specijalnih ponuda na ćoškovima hodnika ili na kraju prolaza znači da će ih više ljudi videti, iako ne prolaze kroz određeni prolaz.

    5. “Kupiš jedan, dobiješ dva”: ili popularnije “1 + 1 gratis”, na taj način kupićete proizvod koji vam nije potreban, jer ćete dobiti i nešto “džabe” .

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: D.A.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE